ZÁSTUPCA MANAŽÉRA PREDAJNE JYSK BRATISLAVA - RAČA 1600 EUR brutto + bonusy (37,5 hod.prac. úväzok)
Ste pripravený/á spolu s manažérom predajne motivovať a koučovať svoj tím? Viete zabezpečiť, aby mal váš tím najlepší predajný prístup a poskytoval našim zákazníkom najlepší zážitok z nakupovania?
V tom prípade ste možno zástupcom manažéra predajne, ktorého hľadáme!
ČO VÁM PONÚKAME
Dostanete šancu stať sa súčasťou maloobchodnej spoločnosti, ktorá chce byť prvou voľbou kandidáta pri výbere zamestnávateľa. Sme dynamickí, vaše názory sú u nás vypočuté, máte príležitosť sa zapojiť a váš rozvoj je pre nás rozhodujúci. Ako ambasádor JYSKu získate nasledovné:
- Príležitosť rozvíjať sa prostredníctvom vynikajúceho systému školení a mentoringu. Viac o nás zistite tu;
- interné súťaže medzi predajňami o zaujímavé ceny;
- atraktívny mesačný bonus za predajné výsledky;
- pružný pracovný čas, aby ste mohli zosúladiť váš čas na prácu, rodinu a oddych;
- 20 % zľavu na nákup v JYSKu;
- príspevok zamestnávateľa na MultiSport kartu.
ČO BUDETE ROBIŤ
- Spolu s manažérom predajne ste zodpovedný/á za optimalizáciu rutín predajne, pripravenosť predajne a tímu na zákazníkov a dosahovanie skvelých predajných výsledkov.
- Vašou hlavnou úlohou bude zabezpečiť prípravu pravidelných kampaní, aby mali všetci členovia tímu správny prístup k predaju, a vytvoriť pozitívne prostredie plné energie, v ktorom sa vášmu tímu darí.
- V súlade s našim JYSK Leadership podporujete manažéra predajne efektívnou komunikáciou, vedením a koučovaním tímu v predajni.
- Školíte a trénujete svojich kolegov v správnom prístupe k zákazníkovi, ako určiť potreby zákazníka a ako predávať.
- Nebojíte sa fyzickej práce.
- Idete príkladom svojím prístupom k predaju a vykonávaním bežných denných úloh.
- V budúcnosti sa vidíte ako manažér vlastnej predajne a ste odhodlaný/á sa ním raz aj stať.
Zoznámte sa s jedným z našich zástupcov manažéra predajne. Viac o tejto práci sa dozviete tu.
S ČÍM BY STE MALI PRÍSŤ
- Základnou skúsenosťou s vedením, motiváciou a rozvojom tímu.
- Schopnosťou inšpirovať a komunikovať, a tak vytvárať pozitívnu pracovnú atmosféru.
- Ochotou prevziať zodpovednosť za zákaznícky servis predajne a jej výsledky.
- Schopnosťou dotiahnuť veci do konca, zachovať si chladnú hlavu a určovať smer, a to aj v stresových situáciách.
- Snahou zlepšovať svoje výsledky a schopnosťou rýchlo sa „oklepať“ v prípade nedosiahnutia očakávaných výsledkov.
- Radosťou z predaja.
- Byť pripravený/á na našich zákazníkov a svoj tím počas jedného až dvoch pracovných víkendov v mesiaci.
JE JYSK VAŠOU NOVOU PRÍLEŽITOSŤOU? Prihláste sa ešte dnes!
Radi vám poradíme alebo pomôžeme. Stačí nám poslať e-mail na zdmi@jysk.com.
Náborový proces:
Žiadosti priebežne spracovávame a nábor ukončujeme až keď nájdeme správneho kandidáta. Vždy robíme pohovory a pri vybraných pozíciách posielame záujemcom video dotazníky, osobnostné dotazníky a testy kognitívnych funkcií. Zaujíma nás, čo vás motivuje stať sa našim kolegom na danej pozícii.
O NÁS
Veríme, že naši zamestnanci sú kľúčom k nášmu úspechu a vďaka nim sa nám poradilo rozrásť z jednej dánskej predajne založenej v roku 1979 na, ku dnešnému dňu, viac ako 3 000 predajní po celom svete. Preto sa snažíme ponúkať možnosti rozvoja a rastu v rámci spoločnosti JYSK a sme hrdí aj na to, že môžeme odmeňovať angažovanosť a veľké úsilie našich zamestnancov. Naše tri základné JYSK hodnoty– Kupec, Kolega a Kultúra firmy – vyjadrujú správanie a postoj, ktorý môžeme od seba navzájom očakávať. Dôverujeme si a veríme v delegovanie a slobodu so zodpovednosťou.
Spoločnosť JYSK chce zahrnúť všetkých bez ohľadu na vek, rodovú identitu, rasu, sexuálnu orientáciu, fyzické alebo duševné schopnosti, etnický pôvod a skúsenosti. Spoločne zabezpečujeme našu inkluzívnu kultúru, ktorá povzbudzuje, podporuje a oslavuje rôzne hlasy našich zamestnancov. Pretože skvelá zmes myšlienok, talentov a jedinečných osobností z nás robí silnejší tím.
Viac informácií nájdete na našej kariérnej stránke.