Centrum služieb zákazníkom umožnilo Johanne široký prehľad o činnosti spoločnosti JYSK, pričom interakcia so zákazníkmi zahŕňala predajne, logistiku, predaj B2B a komunikáciu s úradmi na ochranu spotrebiteľa.
- Naučila som sa spravovať viac systémov a uvedomila si, ako rýchlo sa dokážem prispôsobiť novým veciam. Táto práca ma pripravila na budúce úlohy a dodala mi sebadôveru na prevzatie väčšej zodpovednosti. Stala som sa odvážnejšou a pochopila, že môžem zvládnuť a uspieť v mnohých nových výzvach. Na JYSKu sa mi páči flexibilita pri zmenách rolí, silná podpora vzdelávania a ochota kolegov pomáhať. Práca v zákazníckom servise vo mne odhalila nové silné stránky, ktoré som predtým nevidela.
Práca v oblasti služieb zákazníkom posilnila Johannino sebavedomie, odolnosť voči tlaku a schopnosť prevziať iniciatívu. Vďaka svojej úlohe získala hlboké pochopenie podnikania spoločnosti JYSK a rolí rôznych oddelení a zúčastnených strán.
– Zákaznícky servis bol pre mňa vstupnou bránou do administratívnych rolí. Akonáhle som si zblízka vyskúšala, ako vyzerá práca v administratíve a marketingu na centrále - a zároveň som o sebe dala vedieť ostatným -, bolo oveľa ľahšie uchádzať sa o nové pozície, pretože som už bola súčasťou tímu.
Johanna vyštudovala médiá a kariéra v marketingu bola vždy jej snom. V roku 2018 sa uchádzala o novú pozíciu asistentky predaja a marketingu v oddelení predaja a expanzie a získala ju. Na tejto novej pozícii sa jej pracovným jazykom stala angličtina a posilnili sa jej kontakty so zahraničnými kolegami.
- Napokon som si mohla splniť svoj sen a pracovať v odbore, ktorý ma baví. Letáky, reklamy, vizuálny obsah – to všetko ma fascinovalo. Uvedomila som si, že to je smer, ktorým sa chcem uberať a ďalej rozvíjať. V roku 2020 urobila ďalší kariérny skok a nastúpila na pozíciu koordinátorky sociálnych médií a digitálnych služieb, kde sa zamerala na digitálny marketing a sociálne médiá.
Firemná kultúra JYSKu na Johannu silne zapôsobila a z pôvodne krátkodobého zamestnania urobila kariérnu dráhu. Mentoring kolegov na Ukrajine a vo Švédsku jej tiež poskytol nový pohľad na jej odbornosť.
– Podeliť sa o svoje znalosti a podporiť ostatných bolo neuveriteľne obohacujúce. Mentoring mi otvoril nové uhly pohľadu a posilnil moje vlastné profesijné sebavedomie.
– Nikdy som si nepredstavovala, že tu zostanem tak dlho. Netušila som, koľko rôznych príležitostí JYSK ponúka. Za posledný rok sa moja rola vďaka rýchlemu rozvoju digitalizácie výrazne zmenila. Každý deň mám pred sebou nové výzvy. Mojím snom je prevziať ešte medzinárodnejšiu úlohu, možno ako manažérka alebo vedúci tímu. Veľmi ma tiež zaujíma školenie ostatných.