Vedenie tímu CSC počas pandémie bolo rozhodujúcim momentom mojej kariéry. Prispôsobenie sa práci na diaľku, riešenie zvýšeného objemu zákazníckych otázok a zabezpečenie plynulého chodu bolo skutočnou skúškou. Napriek výzvam som získala cenné skúsenosti s vedením, posilnila súdržnosť tímu a naučila sa sebavedome zvládať neistotu. Toto obdobie ma formovalo ako profesionála a pripravilo ma na ďalší krok v mojej kariére v JYSKu.
Práca v zákazníckom servise v JYSK ma naučila základným zručnostiam, ktoré sú naďalej prínosom pre moju kariéru: orientácia na zákazníka, prispôsobivosť a efektívna komunikácia. Naučila som sa vidieť širšie súvislosti, rozumieť predajným kanálom a poskytovať zákazníkom tie najlepšie riešenia. Skúsenosti s riešením zložitých situácií a riadením projektov mi dali základ pre prechod do oblasti B2B predaja, kde teraz pomáham spoločnostiam nájsť dokonalé riešenia.
Podnetné prostredie v JYSKu ma povzbudilo k rozvoju a objavovaniu nových možností. Moja účasť na časti podnikateľského plánu - spustenie nového spôsobu online platieb - mi pomohla pochopiť význam strategického plánovania a medziodborovej spolupráce. Vidieť, ako rôzne oddelenia spolupracujú na zlepšení zákazníckej skúsenosti, ma inšpirovalo k prijímaniu väčších výziev. Schopnosť prispôsobiť sa a inovovať bola kľúčom k môjmu ďalšiemu úspechu v JYSKu.
Pre tých, ktorí chcú v CSC rásť, mám jednoduchú radu: buďte aktívni, zapájajte sa do projektov a využívajte možnosti školení. Kľúčovými zručnosťami sú komunikácia, riešenie problémov a flexibilita. Budovanie pevných profesionálnych vzťahov a stanovenie jasných cieľov môže urýchliť váš rast. JYSK ponúka nekonečné možnosti - využite ich naplno!