V máji 2018 sa Zoran pripojil k tímu Helpdesku na podporu Chorvátska, Slovinska, Bosny a Hercegoviny a Srbska a neskôr, od mája 2018 do novembra 2020, pracoval ako pracovník služieb zákazníkom pre Chorvátsko. Toto obdobie v rámci oddelenia služieb zákazníkom JYSK sa ukázalo ako neuveriteľne dynamická a cenná skúsenosť, ktorá výrazne zlepšila a vybrúsila jeho profesionálne zručnosti. Počas viac ako dva a pol roka si vypestoval širokú škálu kompetencií vrátane multitaskingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) a zároveň prehĺbil svoje znalosti o systémoch Salesforce, SAP a Puzzel.
Zoran spomína najmä na ťažké obdobie covidu, keď boli všetky predajne zatvorené a všetka komunikácia so zákazníkmi prebiehala prostredníctvom zákazníckeho servisu. Napriek výraznému nárastu telefonátov a e-mailov sa tímu podarilo udržať vysokú úroveň služieb vďaka jasným stratégiám a silnej spolupráci. Táto skúsenosť podčiarkla dôležitosť prispôsobivosti a tímovej práce, zručností, ktoré sú naďalej prínosom v jeho súčasnej funkcii. Zistil, že tím CSC je fantastický, vyznačuje sa trvalo pozitívnou a motivujúcou atmosférou, vďaka ktorej je každý pracovný deň pútavý a inšpiratívny.
Znalosti a zručnosti, ktoré Zoran získal v spoločnosti CSC, sa ukázali ako neoceniteľné v jeho súčasnej úlohe B2B obchodného konzultanta pre spoločnosť JYSK Chorvátsko. Mal tú česť podieľať sa na otvorení oddelenia B2B v Chorvátsku a neskôr v Bosne a Hercegovine. Ako administrátor Salesforce a superužívateľ Puzzel teraz poskytuje aj technickú podporu B2B tímom v celej organizácii JYSK, najmä v počiatočných fázach ich rozvoja. To dokazuje, ako ho jeho skúsenosti v rámci spoločnosti JYSK vybavili technickými a zákazníckymi zručnosťami potrebnými na to, aby vynikol v prostredí B2B predaja a prispel k širšiemu úspechu organizácie.
Pri pohľade do budúcnosti Zoran verí, že možnosti v JYSKu sú nekonečné a vychádza z vlastnej cesty rozmanitých skúseností a neustáleho rastu za posledných 12 rokov. Jeho postup z asistenta predaja na konzultanta B2B predaja s kľúčovým obdobím stráveným rozvojom kľúčových zručností v rámci CSC poukazuje na potenciál interného kariérneho postupu v JYSKu.