MANAŽÉR/KA PREDAJNE JYSK BA LAMAČ 2000 EUR brutto + mesačné bonusy (plný 37,5 hod. prac. úväzok)
Vidíš pozíciu manažéra predajne ako svoj prvý krok kariéry v maloobchode? Si pripravený/á viesť a motivovať celý tím predajne a zaistiť, aby ste prekonávali ciele prostredníctvom skvelých služieb zákazníkom? Vieš spolu so svojím tímom sprostredkovať zákazníkom najlepší zážitok z nakupovania?
V tom prípade si možno manažérom/kou predajne, ktorého/ú hľadáme!
ČO TI PONÚKAME
- Férovú firemnú kultúru s jasne definovanými hodnotami, ktoré vytvárajú priestor uspieť.
- Príležitosť rozvíjať sa prostredníctvom premysleného systému školení a mentoringu, lebo pozícia vedúceho/ vedúcej predajne nemusí byť vrcholom tvojej kariéry v JYSKu.
- Popri atraktívnej mzde aj zaujímavý mesačný bonus za predajné výsledky.
- Moderné systémy a technológie, ktoré ti uľahčia prácu.
- Pružný pracovný čas, aby si vedel/a zladiť prácu, rodinu a oddych.
- Príspevok na dôchodkové pripoistenie.
- Služobné auto aj na súkromné účely, ak tvoja predajňa patrí medzi desať najobrátkovejších v regióne.
- 20 % zľavu na nákup v JYSKu.
ČO BUDE NÁPLŇOU TVOJEJ PRÁCE
- Buduješ svoj tím prostredníctvom profi náboru, pričom viaceré manažérske nástroje ti pomôžu svoj tím viesť a rozvíjať.
- Spolu so svojím zástupcom vedieš tím predajne k výborným výsledkom, pričom každý deň prekonávate očakávania našich zákazníkov.
- Plánuješ dochádzku a rozhoduješ o aktivitách potrebných k naplneniu cieľov. Spolu so zástupcom zrozumiteľne komunikujete priority svojmu tímu.
- Zodpovedáš za koncept (vzhľad) predajne a dohliadaš na bežné činnosti, pričom zapájaš a zmocňuješ svoj tím.
- Neodradí ťa fyzická práca a pri vykonávaní každodenných činností predajne ideš kolegom príkladom.
- Iniciatívne vyhľadáš príležitosti ako veci zlepšovať a nebojíš sa ozvať.
HĽADÁME ČLOVEKA, KTORÝ
- Má základnú skúsenosť s vedením a rozvojom tímu, pretože vie, že skvelé výsledky nedosiahne bez silného tímu.
- Inšpiruje a jasne komunikuje, čím vytvára pozitívnu atmosféru na pracovisku.
- Preberá zodpovednosť za kvalitu zákazníckeho servisu a celkové výsledky predajne.
- Dotiahne veci do konca a zachová si chladnú hlavu pri určovaní priorít aj v náročných situáciách.
- Snaží sa neustále zlepšovať a vie sa rýchlo pozbierať, ak niečo nevychádza podľa predstáv.
- Je pripravený/á byť k dispozícii počas jedného až dvoch pracovných víkendov v mesiaci.
Zoznám sa s jedným z našich manažérov predajne. Viac o tejto práci sa dozvieš tu.
JE JYSK TVOJOU NOVOU PRÍLEŽITOSŤOU? Prihlás sa ešte dnes!
Radi ti poradíme alebo pomôžeme. Stačí nám poslať e-mail na zdmi@jysk.com.
Náborový proces:
Žiadosti priebežne spracovávame a nábor ukončujeme až keď nájdeme správneho kandidáta. Vždy robíme pohovory a pri vybraných pozíciách posielame záujemcom video dotazníky, osobnostné dotazníky a testy kognitívnych funkcií. Zaujíma nás, čo ťa motivuje stať sa našim kolegom na danej pozícii.
O NÁS
Veríme, že naši zamestnanci sú kľúčom k nášmu úspechu. Preto sa snažíme v rámci JYSKu ponúkať rozvoj, možnosti rastu a hľadania nových výziev. Odkedy náš zakladateľ Lars Larsen otvoril svoju prvú predajňu v Dánsku v roku 1979, JYSK rozšíril naše globálne pôsobenie o predajne a internetové obchody v krajinách po celom svete.
Naše tri základné hodnoty JYSK – Kupec, Kolega a Kultúra firmy – vyjadrujú správanie a postoj, ktoré môžeme jeden od druhého očakávať. Navzájom si dôverujeme, a veríme v zmocnenie a slobodu so zodpovednosťou. Sme hrdí aj na odmeňovanie angažovanosti a veľkého úsilia našich zamestnancov. So správnym prístupom je v JYSKu veľa príležitostí.
Viac informácií nájdete na našej kariérnej stránke.