Supporter na oddelení služieb zákazníkom
-
Buďte skvelý supporter a nájdite správne riešenia pre zákazníkov.
-
Zaujmite správny postoj a my vás naučíme všetko, čo potrebujete vedieť na vykonávanie skvelej práce v tomto oddelení.
-
Buďte súčasťou jedinečného a silného tímu.
-
Využite príležitosť vybudovať si rýchlu a profesionálnu kariéru v spoločnosti JYSK.
-
Buďte súčasťou veľkej spoločnosti, ktorá robí veľa pre svojich zamestnancov.

-
Ďalšie informácie...
Ako supporter – pracovník oddelenia služieb zákazníkom - budete mať nasledujúce oblasti zodpovednosti:
- Budete prispievať k celkovému výkonu služieb zákazníkom.
- Budete si udržiavať rozsiahle znalosti o našich výrobkoch a službách.
- Poznajte svojho zákazníka – budete mať prehľad o potrebách zákazníka, jeho situácii a nálade.
- Zabezpečíte, aby služby zákazníkom poskytovali vždy vysokú kvalitu svojich služieb.
- Budete sa podieľať na optimalizácii a rozvoji každodenných postupov.
- Denný kontakt so zákazníkmi JYSK, dopravcami a predajňami.
Táto pozícia je pre vás ako stvorená, ak...
- máte rád hektické a rušné prostredie, kde je každý deň iný;
- ste orientovaný na výsledok a chcete prispieť k výsledku celého tímu;
- ste nabitý energiou, máte charizma a pozitívne myslenie;
- ste dobrý tímový hráč, vždy ochotný pomáhať svojmu kolegovi;
- sa prirodzene usmievate a ochotne poskytujete služby, zákazníci sú pre vás vždy na prvom mieste a poskytujete im jedinečný zážitok;
- ste flexibilný a dokážete si stanoviť priority vo svojich pracovných úlohách;
- ste pracovitý, presný a chcete sa učiť a rozvíjať.
Príďte k nám a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť
Zistite si viac o pozícii supporter a o našej pracovnej kultúre v JYSKu kliknutím na „Zoznámte sa s Kristínou“ – jedným z našich supporterov služieb zákazníkom, ktorá vám vysvetlí, aké to je pracovať v JYSKu.
Máte nejaké otázky?
Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte sa, prosím, obrátiť na naše personálne oddelenie na adrese prace@jysk.com.
-
Zoznámte sa s Kristinou
Prečo si si vybrala túto pozíciu?
- Kontakt s ostatnými ľuďmi je niečo, čo sa mi skutočne páči. Práca v predajni nebola pre mňa to pravé, tak som si pomyslela, že by bolo prirodzené pokúsiť sa pracovať pre služby zákazníkom.
- Vždy som vedela, že JYSK je veľmi veľká spoločnosť a prebieha tam veľa rôznych procesov, ale okrem toho som o JYSKu príliš veľa nevedela. Tak som tam jednoducho nastúpila a som veľmi rada, že som to urobila.
Aké to je pracovať ako supporter na oddelení služieb zákazníkom?
- Myslím si, že je to vynikajúce a každý deň je iný. Mohlo by sa zdať, že prijímať celý deň hovory a správy je trochu monotónne, ale každý deň je úplne iný, nikdy neviete, kto vám zavolá a aký problém musíte vyriešiť.
- V službách zákazníkom je veľa rôznych úloh a musíte byť schopný vyriešiť problémy, ktoré nastanú a zabezpečiť, aby sme mali vždy spokojných zákazníkov.
S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretla?
- K výzvam patrí, že nikdy neviete, kto práve volá, môže to byť zákazník s problémom, ale rovnako môže ísť o poškodenú zásielku a potom je to na nás, aby sme našli správne riešenie.
- Všetky problémy, o ktorých sme informovaní, musia byť vyriešené, či už ide o poškodené alebo oneskorené položky, zákazníkov atď. Vždy musíme nájsť najlepšie riešenie vzniknutej situácie tak, aby bol zákazník spokojný.
Opíš pracovnú kultúru na tvojom pracovisku.
- V službách zákazníkom je veľmi neformálne prostredie a všetci v tíme držíme spolu.
- Každý sa baví s každým priateľským tónom, často sa navzájom podpichujeme, robíme si zo seba srandu a nevynechávame ani team leaderov.
Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?
- Predovšetkým preto, že všetci držíme spolu. Z toho dôvodu, že sme si takí blízki a cítime sa s ostatnými dobre. Ale aj preto, že tu existuje toľko výziev a riešení, ktoré je treba nájsť v priebehu dňa, takže si myslím, že je to naozaj skvelé.
- Musíte byť schopný vykonávať prácu, ktorá sa skladá z veľa rôznych úloh, musíte sa do telefónu usmievať a vždy sa postarať o spokojnosť zákazníkov.
A čo ďalej?
- Beriem to tak, ako to príde, ale samozrejme v určitom okamihu by som sa chcela posunúť vyššie v kariérnom rebríčku JYSKu.
- Oddelenie služieb zákazníkom stále rastie, a preto je tu veľa možností, ako sa vyvíjať, napríklad dosiahnuť pozíciu area responsible alebo team leader.
Ako supporter – pracovník oddelenia služieb zákazníkom - budete mať nasledujúce oblasti zodpovednosti:
- Budete prispievať k celkovému výkonu služieb zákazníkom.
- Budete si udržiavať rozsiahle znalosti o našich výrobkoch a službách.
- Poznajte svojho zákazníka – budete mať prehľad o potrebách zákazníka, jeho situácii a nálade.
- Zabezpečíte, aby služby zákazníkom poskytovali vždy vysokú kvalitu svojich služieb.
- Budete sa podieľať na optimalizácii a rozvoji každodenných postupov.
- Denný kontakt so zákazníkmi JYSK, dopravcami a predajňami.
Táto pozícia je pre vás ako stvorená, ak...
- máte rád hektické a rušné prostredie, kde je každý deň iný;
- ste orientovaný na výsledok a chcete prispieť k výsledku celého tímu;
- ste nabitý energiou, máte charizma a pozitívne myslenie;
- ste dobrý tímový hráč, vždy ochotný pomáhať svojmu kolegovi;
- sa prirodzene usmievate a ochotne poskytujete služby, zákazníci sú pre vás vždy na prvom mieste a poskytujete im jedinečný zážitok;
- ste flexibilný a dokážete si stanoviť priority vo svojich pracovných úlohách;
- ste pracovitý, presný a chcete sa učiť a rozvíjať.
Príďte k nám a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť
Zistite si viac o pozícii supporter a o našej pracovnej kultúre v JYSKu kliknutím na „Zoznámte sa s Kristínou“ – jedným z našich supporterov služieb zákazníkom, ktorá vám vysvetlí, aké to je pracovať v JYSKu.
Máte nejaké otázky?
Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte sa, prosím, obrátiť na naše personálne oddelenie na adrese prace@jysk.com.
Prečo si si vybrala túto pozíciu?
- Kontakt s ostatnými ľuďmi je niečo, čo sa mi skutočne páči. Práca v predajni nebola pre mňa to pravé, tak som si pomyslela, že by bolo prirodzené pokúsiť sa pracovať pre služby zákazníkom.
- Vždy som vedela, že JYSK je veľmi veľká spoločnosť a prebieha tam veľa rôznych procesov, ale okrem toho som o JYSKu príliš veľa nevedela. Tak som tam jednoducho nastúpila a som veľmi rada, že som to urobila.
Aké to je pracovať ako supporter na oddelení služieb zákazníkom?
- Myslím si, že je to vynikajúce a každý deň je iný. Mohlo by sa zdať, že prijímať celý deň hovory a správy je trochu monotónne, ale každý deň je úplne iný, nikdy neviete, kto vám zavolá a aký problém musíte vyriešiť.
- V službách zákazníkom je veľa rôznych úloh a musíte byť schopný vyriešiť problémy, ktoré nastanú a zabezpečiť, aby sme mali vždy spokojných zákazníkov.
S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretla?
- K výzvam patrí, že nikdy neviete, kto práve volá, môže to byť zákazník s problémom, ale rovnako môže ísť o poškodenú zásielku a potom je to na nás, aby sme našli správne riešenie.
- Všetky problémy, o ktorých sme informovaní, musia byť vyriešené, či už ide o poškodené alebo oneskorené položky, zákazníkov atď. Vždy musíme nájsť najlepšie riešenie vzniknutej situácie tak, aby bol zákazník spokojný.
Opíš pracovnú kultúru na tvojom pracovisku.
- V službách zákazníkom je veľmi neformálne prostredie a všetci v tíme držíme spolu.
- Každý sa baví s každým priateľským tónom, často sa navzájom podpichujeme, robíme si zo seba srandu a nevynechávame ani team leaderov.
Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?
- Predovšetkým preto, že všetci držíme spolu. Z toho dôvodu, že sme si takí blízki a cítime sa s ostatnými dobre. Ale aj preto, že tu existuje toľko výziev a riešení, ktoré je treba nájsť v priebehu dňa, takže si myslím, že je to naozaj skvelé.
- Musíte byť schopný vykonávať prácu, ktorá sa skladá z veľa rôznych úloh, musíte sa do telefónu usmievať a vždy sa postarať o spokojnosť zákazníkov.
A čo ďalej?
- Beriem to tak, ako to príde, ale samozrejme v určitom okamihu by som sa chcela posunúť vyššie v kariérnom rebríčku JYSKu.
- Oddelenie služieb zákazníkom stále rastie, a preto je tu veľa možností, ako sa vyvíjať, napríklad dosiahnuť pozíciu area responsible alebo team leader.