Rozvíjajte svoju kariéru v jednej z našich predajní

Ponúkame Vám rôzne pozície a kariérne možnosti.

Pre všetky pozície máme vytvorený profesionálny program školení.

Stačí byť odhodlaný a máte otvorenú cestu k zaujímavej kariére v globálnej maloobchodnej spoločnosti.

Rozvíjajte svoju kariéru v jednej z našich predajní

Ponúkame Vám rôzne pozície a kariérne možnosti.

Pre všetky pozície máme vytvorený profesionálny program školení.

Stačí byť odhodlaný a máte otvorenú cestu k zaujímavej kariére v globálnej maloobchodnej spoločnosti.

Predajný asistent

  • Staňte sa výborným predajcom, uzatvárajte obchody a ponúkajte ďalší tovar.
  • Zúčastnite sa na našom odbornom školiacom programe a staňte sa kvalifikovaným a šikovným predajcom.
  • Dosahujte výsledky vo svojej predajni a získajte skvelé bonusy vo svojom tíme.
  • Staňte sa súčasťou jedinečnej a pevnej tímovej kultúry vo vašej predajni.
  • Využite príležitosť vybudovať si rýchlu a profesionálnu kariéru v spoločnosti JYSK.
  • Buďte súčasťou veľkej spoločnosti, ktorá sa dobre stará o svojich zamestnancov.

Na pozícii predajného asistenta v spoločnosti JYSK budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Byť výborným predajcom a prispievať k celkovému výsledku predajne a tímu.
  • Byť vždy k dispozícii zákazníkom, ponúkať štandardizovaný, aktívny a profesionálny servis po zohľadnení situácie a potrieb zákazníka – a nájsť preňho to najlepšie riešenie.
  • Vybaľovať tovar v sklade, kontrolovať stav zásob na ďalší týždeň a odovzdávať tovar zákazníkom, ktorí si ho prišli vyzdvihnúť.
  • Osvojovať a udržiavať si rozsiahle povedomie o našich výrobkoch a naučiť sa, ako ich predávať.
  • Zachovávať vysoký štandard predajne, udržiavať ju vždy v čistote a usilovať o to, aby zákazníkov lákala.
  • Starať sa o vlastné oddelenie v predajni, vrátane doplňovania a usporiadania tovaru tak, aby bolo oddelenie vždy upratané a inšpirujúce.
  • Podieľať sa na príprave predajne na letákové kampane a jej označení cenovkami a marektingovými materiálmi.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste ambiciózny a túžite zvyšovať tržby a rozvíjať svoje schopnosti;
  • ste orientovaný na výsledok a chcete prispieť k výsledku celého tímu;
  • ste pracovitý, dochvíľny a chcete sa učiť a rozvíjať;
  • ste priateľský a máte rád kontakt so zákazníkmi;
  • máte rád hektické a rušné prostredie, kde je každý deň iný;
  • ste flexibilný a dokážete si stanoviť priority vo svojich pracovných úlohách;
  • ste dobrý a nápomocný kolega a tímový hráč;
  • máte skvelú energiu, charizma a pozitívny postoj k životu.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť.

Viac informácií o pozícii predajný asistent a našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Jonathanom“ – jedným z našich predajných asistentov, ktorý popisuje, aké to je pracovať pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak sa chcete stať predajným asistentom vo vašej najbližšej predajni JYSK, kontaktujte prosím priamo predajňu.

 

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Pracuješ ako predajný asistent v JYSKu, aké to je? 

Super. V práci stretávam rozličných ľudí – zákazníkov aj kolegov. Rád komunikujem, teší ma, keď dokážem ľuďom poradiť a nájsť s nimi optimálne riešenie do ich domova. Som súťaživý a vo svojej práci nachádzam množstvo výziev. Aj keď som predtým nikdy v maloobchode nepracoval, veľmi ma to chytilo a z práce mám radosť.

Čo považuješ za najväčšiu výzvu v svojej práci? 

Najväčšou výzvou je trvalo sa prispôsobovať rôznym typom zákazníkov – táto rôznorodosť ma núti neustále meniť prístup. O produktoch sa človek naučí rýchlo, ale zákazníci vás vždy niečím prekvapia a je nutné vedieť pohotovo reagovať na ich potreby.  

Aká je atmosféra vo vašej predajni?

JYSK je mojím tretím zamestnávateľom a tu sa cítim najspokojnejší. V tíme si navzájom pomáhame a podporujeme sa. Manažérka predajne za nami stojí a vytvára nám priestor pre náš osobný a kariérny rast. Cítim sa ohodnotený za svoj prínos k výsledkom tímu.

Prečo by som mal chcieť pracovať v JYSKu? 

JYSK vytvára podmienky na tvorbu silných tímov. Vyhovuje mi pracovná doba, ktorá mi umožňuje skĺbiť môj osobný a pracovný život. Za náš výkon sme veľmi slušne finančne ohodnotení a zaujímavé sú aj zamestnanecké zľavy na náš tovar – hlavne keď si človek zariaďuje svoju prvú domácnosť. 

Špecialista sortimentu

  • Ako predajný asistent budete tiež zodpovedať za vlastnú sortimentnú oblasť v predajni.
  • Budete môcť ovplyvniť predaje a kľúčové čísla svojej produktovej oblasti. Keď sa predajni bude dariť, získate skvelé bonusy, vy i váš tím.
  • Získate príležitosť pre rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Nastúpte do stabilnej spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov.
  • Staňte sa súčasťou jedinečnej a silnej tímovej kultúry.

V predajni máme tieto hlavné sortimentné skupiny:

  • Prikrývky/vankúše a posteľná bielizeň/obliečky
  • Nábytok vrátane záhradného
  • Textil a domáce potreby
  • Matrace

 

Ako špecialista sortimentu budete zodpovedať za:

  • Vlastnú sortimentnú oblasť v predajni vrátane doplňovania.
  • Usporiadanie sortimentu tak, aby bola daná oblasť neustále lákavá a uprataná.
  • Zaisťovanie správnosti cien v súlade s ponukami a kampaňami JYSKu.
  • Znalosť našej širokej ponuky produktov a profesionálny predaj zákazníkom.
  • Zákaznícky servis: Poznať zákazníka, zohľadňovať jeho požiadavky, situáciu, potreby i náladu.
  • Zúčastňovať sa na programoch školení s ďalšími špecialistami sortimentu z vašej oblasti, deliť sa o znalosti a diskutovať o osvedčených postupoch.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, pokiaľ...

  • chcete zodpovednosť a vítate možnosť ovplyvniť kľúčové čísla i celkovú výkonnosť svojej predajne;
  • máte chuť rozvíjať sa v dynamickom prostredí a dokážete sa venovať viacerým úlohám súčasne;
  • ste vynaliezaví, precízni a ste ochotní učiť sa a rozvíjať;
  • máte množstvo energie, charizmy a kladný prístup k veci;
  • radi sa usmievate a venujete zákazníkom. Sú pre vás najdôležitejší zo všetkého a chcete im zaistiť jedinečný zážitok z nákupu.
  • dokážete úlohy doťahovať do konca a sami seba motivovať v priebehu náročného pracovného dňa;
  • ste tímový hráč, vždy ochotný pomôcť.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o pozícii špecialistu sortimentu a pracovnej kultúre v našich predajniach. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Mette“, jednou z našich špecialistiek sortimentu, ktorá vám opíše, ako sa pracuje pre JYSK.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre JYSK Slovenská republika na adrese prace@jysk.com.

Pracuješ ako špecialista sortimentu v JYSKu, aké to je? 

Pracujem ako špecialista sortimentu v oblasti matracov už niekoľko rokov. Táto pozícia mi sadla a našiel som sa v nej. V JYSKu som sa o matracoch a kultúre spania veľa naučil a to mi umožňuje pomáhať zákazníkom vybrať si ten správny produkt. Zákazníci tak odchádzajú spokojní.  

Čo považuješ za najväčšiu výzvu v svojej práci? 

Vo svojej práci potrebujem dokonale poznať nielen ponuku a novinky z môjho úseku, ale aj ďalší tovar, ktorý JYSK ponúka v kamenných predajniach a online. Je to výzva vedieť poradiť a predať zákazníkom tovar tak, aby boli spokojní. Chceme, aby sa v našej predajni cítili príjemne a vracali sa k nám nakupovať. 

Aká je atmosféra vo vašej predajni?

Atmosféra v našej predajni je úplne super. Cítim sa tu dobre a do práce chodím veľmi rád. Z kolegov sa stali priatelia a navzájom si pomáhame plniť spoločné ciele.

Prečo by som mal chcieť pracovať v JYSKu? 

JYSK je pre mňa najlepší zamestnávateľ, akého som doteraz mal. Moju tvrdú prácu si vážia a som za ňu aj patrične ohodnotený. Benefity sú na úplne inej úrovni ako v iných reťazcoch. JYSK si ako zamestnávateľa vážim a rád šírim dobré meno našej firmy.

Vedúci skladu

  • Okrem práce na predajnej ploche budete zodpovedať za každodenné prevádzkové záležitosti skladu vo svojej predajni.
  • Budete koordinovať príjem tovaru z centrálneho skladu, ktorý prebieha raz týždenne.  
  • Preškolíte kolegov v skladových procedúrach – dodávky, príjem tovaru, koncept vozíkov atď., všetko v záujme dobrého pracovného prostredia.
  • Stanete sa súčasťou jedinečnej a silnej tímovej kultúry.
  • Získate príležitosť na rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Pridajte sa k spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov

Ako vedúci skladu budete mať tieto zodpovednosti:

  • Stretnutie s dopravcom a prevzatie dodávky.
  • Manipulácia s tovarom a kontrola, že tovar nie je poškodený.
  • Spolupráca s kolegami pri vybaľovaní a uskladnení.
  • Príprava tovaru na vyzdvihnutie zákazníkov.
  • Dobrý zákaznícky servis pre zákazníkov, ktorí si prídu tovar vyzdvihnúť.
  • Čistota a prehľadnosť skladu, triedenie odpadov na recykláciu.
  • Usporiadanie a presuny paliet v rámci skladu.
  • Sledovanie objednávok a dodávok, inventúra a príprava na ďalší deň.
  • Školenie a informovanie kolegov v oblasti skladovej logistiky.
  • Práca v predajni, ktorá vám zaberie väčšinu pracovného času – obsluha zákazníkov, doplňovanie, práca na pokladni.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, pokiaľ...

  • vás baví komunikácia so zákazníkmi a predaj;
  • ste systematickí;
  • dokážete si v dynamickom a rušnom prostredí udržať skvelý prehľad;
  • ste ochotní prevziať zodpovednosť;
  • neprekáža vám rutinná práca vrátane fyzickej námahy;
  • ste šikovní a ochotní „zabrať“ spolu s kolegami;
  • ste tímový hráč a dobrý kolega, ktorý pomôže vždy, keď je to potrebné;
  • ste orientovaní na obsluhu s úsmevom.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o pozícii vedúceho skladu a pracovnej kultúre v našich predajniach. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Kasperom“, jedným z našich vedúcich skladu, ktorý opisuje, ako sa pracuje pre JYSK.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre JYSK Slovenská republika na adrese prace@jysk.com.

Aké je to, byť vedúci skladu v JYSKu?

Je to zodpovedná a veľmi rôznorodá práca.  Ako vedúci skladu som zároveň vedúcim zmeny. Mojou úlohou je zabezpečiť plynulý chod predajne a plnenie denných úloh.

Čo je na tvojej práci najnáročnejšie?

Aj napriek tomu, že pracujem v predajni s vysokým obratom, kam týždenne prichádza obrovské množstvo tovaru a pracujeme na pružné zmeny, nenapadá mi nič, čo by som považoval za príliš náročné alebo čo by sa nedalo zvládnuť.

Popíš nám pracovnú atmosféru vo vašej predajni.

Atmosféra na našej predajni je pozitívna. Ak narazíme na problém, snažíme sa vychádzať si v ústrety.

Prečo by som mal chcieť pracovať v JYSKu?

JYSK ponúka príležitosti ku kariérnemu rastu a tým umožňuje zamestnancom neustále sa zdokonaľovať a pracovať na sebe.

Vedúci administratívy

  • Vašou hlavnou úlohou na pozícii vedúceho administratívy je pracovať na predajni a obsluhovať zákazníkov, ale súčasne aj podporovať manažéra a kolegov pri dodržiavaní a vylepšovaní administratívnych postupov.
  • Keď spolu s kolegami vo vašej predajni dosiahnete dobré výsledky, získate úžasné bonusy.
  • Pripojte sa k jedinečnej a silnej tímovej kultúre v predajni, a staňte sa súčasťou spoločnosti, ktorá sa dobre stará o svojich zamestnancov.

Na pozícii vedúceho administratívy sa zodpovedáte manažérovi vašej predajne.

 

Na pozícii vedúceho administratívy budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Práca na predajni – doplňovanie, práca na pokladni, starostlivosť o čistotu, ale predovšetkým aktívny predaj a obsluha zákazníkov.
  • Správa denných a týždenných reportov, komunikácia s centrálou a s centrálnym skladom.
  • Príprava predajne na audit a realizácia ďalších krokov.
  • Aktualizácia informačnej nástenky a aktualizácia relevantných informácií.
  • Objednávanie kancelárskych potrieb a zabezpečovanie materiálu potrebného pre nepretržitý chod predajne.
  • Používanie registračných pokladní a školenie nových kolegov v ich používaní a vo všeobecných administratívnych a prevádzkových úlohách a postupoch.
  • Uzatváranie obchodov a snaha o to, aby zákazníci odchádzali s úsmevom a ešte niečím navyše – príjemným zážitkom.
  • Uisťovanie sa, že venujeme pozornosť životnému prostrediu alebo že sme jednoducho dobrí hospodári, tým, že si overíme, či je možné získať od dodávateľov späť peniaze za poškodený tovar, alebo či sa dá zákazníkom ponúknuť za zníženú cenu.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste vo svojej práci veľmi dôkladný;
  • ste orientovaný na výsledok a detail;
  • ste zodpovedný a organizovaný;
  • ste orientovaný na službu a viete predávať;
  • máte veľa energie a pozitívny postoj k životu;
  • dokážete sledovať mnoho rôznych vecí zároveň;
  • dokážete si udržiavať prehľad a máte radi dynamické a rušné prostredie .

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť

Viac informácií o pozícii vedúceho administratívy a našej firemnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Andreou“ – jednou z našich vedúcich administratívy, ktorá popisuje, aké to je pracovať pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké to je byť vedúcou administratívy v JYSKu?

  • Často počúvame, že „retail je detail“, a v prípade vedúcej administratívy v JYSKu to platí o to viac.
  • Ráno skontrolujem JYSKnet, náš intranet, ktorý obsahuje novinky, a prejdem si prehľad denných úloh, aby som videla, čo mám stihnúť okrem obsluhovania zákazníkov.
  • V systéme skontrolujem zmeny cien a prehľad akcií, aby som sa uistila, že som nezabudla na najnovšie ponuky.
  • Po kontrole objednávok zákazníkov sa s nimi dohodnem na spôsobe doručenia.
  • Ak v predajni nie sú žiadni zákazníci, uistím sa, že som splnila všetky úlohy stanovené na daný deň.

 

S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretla?

  • Pre mňa je najväčšou výzvou to, aby som dokázala venovať pozornosť každému detailu, a aby boli výsledky mojej práce perfektné. Nestresuje ma to, skôr ma motivuje, že mám príležitosť využiť svoje schopnosti a zlepšovať ich. Domov odchádzam spokojná, lebo viem, že som zvládla splniť všetky úlohy včas bez zníženia kvality svojej práce.

 

Popíš pracovnú kultúru vo vašej predajni.

  • V JYSKu je dobrá tímová práca nevyhnutná a vyžaduje snahu všetkých z nás. Všetci vieme, že ak sa spoľahneme na naše predstavy a jeden na druhého, bude práca oveľa zábavnejšia a zákazníci nás za to obvykle odmenia úsmevom.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • Myslím, že na JYSKu je najlepšie to, že spolu môžeme rásť po odbornej aj ľudskej stránke a že sme za svoju snahu odmenení. Ak prejavíte nadšenie, dostanete šancu predviesť svoj talent. 

Vedúci predaja

  • Spolu so svojím nadriadeným, manažérom predajne, budete zodpovedať za obrat svojej predajne.
  • Zaistíte dobrý výkon predajne a to, aby všetci zamestnanci vedeli skvelo predávať a zákazníka stavali na prvé miesto.
  • Budete viesť, motivovať, zapájať a sledovať zamestnancov predajne tak, aby dosahovali predajné ciele.
  • Stanete sa súčasťou jedinečnej tímovej kultúry vo vašej predajni.
  • Získate príležitosť na rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Budete pracovať v spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov.
  • Za dobrý výkon získate skvelé odmeny – spolu so svojimi kolegami.

Ako vedúci predaja zodpovedáte za predaje vo svojej predajni. S tým, ako sa budete na pozícii vedúceho predaja rozvíjať, budete preberať ďalšie a ďalšie zodpovednosti a úlohy. Vedúci predaja má málo administratívnych úloh. O  väčšinu kancelárskej práce sa delí s manažérom predajne a vedúcim administratívy. Väčšinu času sa budete pohybovať po predajni, sústredíte sa na predaj a na vedenie, školenie a rozvoj svojich kolegov.

 

Ako vedúci predaja máte tieto zodpovednosti:

  • Zaistiť dobré výsledky a udržiavať zdravý zisk.
  • Sledovať kľúčové čísla pomocou reportov: darí sa nám a správame sa ako dobrí obchodníci?
  • Byť v predajni, predávať, tiež koučovať a kontrolovať svojich kolegov, zlepšovať ich výkon.
  • Plánovať úlohy zamestnancov tak, aby ste splnili celkový predajný cieľ na daný deň/týždeň/mesiac.
  • Budete sa podieľať na objednávaní tovaru, plánovaní kampaní, zaistíte prípravu kampaní a sezón. Mali by ste mať vždy prehľad o pripravovaných zľavách a výpredajoch.
  • Zaistíte plnenie nášho zákazníckeho prísľubu: mať vždy pripravenú skvelú ponuku.
  • Zaistíte, že zamestnanci budú predajňu udržiavať usporiadanú a atraktívnu – skvele vyzerajúca predajňa prináša skvelé výsledky.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, pokiaľ...

  • vás baví práca v predajni a komunikácia so zákazníkmi;
  • ste silne orientovaní na výsledok;
  • dokážete úlohy vnímať v širších súvislostiach – a tiež úlohy delegovať;
  • darí sa vám v dynamickom a rušnom prostredí;
  • dokážete dobre motivovať a inšpirovať;
  • do všetkého idete s nadšením a pozitívnym prístupom;
  • dokážete súčasne venovať pozornosť mnohým veciam;
  • nezanedbávate detaily a pracujete na tom, aby sa zákazníkom predajňa páčila;
  • máte schopnosť empatie a dokážete prijať za vlastné mnoho vecí, o ktoré sa delíte so svojimi kolegami.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o pozícii vedúci predaja a pracovnej kultúre v našich predajniach. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Tinou“, jednou z našich vedúcich predaja, ktorá opisuje, ako sa pracuje pre JYSK.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké je to, byť vedúci predaja v JYSKu?

Určite to so sebou nesie veľkú zodpovednosť. Všetko na predajni má svoje miesto. Každý deň je iný, vždy sa nájde nejaká výzva, ktorú je potrebné prekonať. Ako vedúci predaja sa podieľam na všetkom, čo sa na predajni deje.

Čo je na tvojej práci náročné?

Hlavne zodpovednosť, aby bolo všetko v poriadku – podľa konceptu a v súlade s nastavenými pravidlami a procesmi. Človek musí neustále myslieť na veľa vecí a je nutné vedieť rozdeliť úlohy medzi kolegov. Zároveň im však musím byť vždy nápomocný, aby zverené úlohy vedeli zvládnuť.

Popíš nám pracovnú atmosféru vo vašej predajni.

V našej predajni je perfektná pracovná atmosféra. Pracujeme ako jeden tím. Keď má niekto z nás problém, vždy mu radi pomôžeme a vyjdeme mu podľa možností v ústrety.

Prečo by som mal chcieť pracovať v JYSKu?

JYSK ponúka prácu, ktorá nie je stereotypná. Nájdete tu dobrý kolektív kolegov, ktorí sú si neustálou oporou. Každý, kto má rád pracovné výzvy, sa na pozícii vedúceho predaja určite nájde.

Manažér predajne v zácviku

  • Pripravte sa na pozíciu manažéra predajne a prevzatie zodpovednosti za vlastnú predajňu.
  • V našej centrále v Prahe absolvujete päť týždenných kurzov profesijného vzdelávania.
  • Využite príležitosť na rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Buďte súčasťou jedinečnej a pevnej tímovej kultúry vašej predajne.
  • Nastúpte do spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov.

Cieľom programu manažér predajne v zácviku (SMT) je pripraviť vás do roka na pozíciu manažéra predajne.

 

Stručne o programe SMT:

  • Budete spolupracovať s manažérom predajne, ktorého s týmto cieľom vyberieme a ktorý sa stane vaším mentorom.
  • Budete mať rovnaké úlohy ako manažér predajne.
  • Zúčastníte sa na piatich týždenných moduloch školení v našej centrále v Prahe.
  • Mali by ste byť flexibilní a pripravení presúvať sa po svojej oblasti – v rámci školiaceho programu môžete pracovať vo viacerých predajniach.
  • Váš mentor (manažér predajne) bude vaším sparingpartnerom, ktorý bude hodnotiť váš výkon, upozorní vás na oblasti možného zlepšenia a pomôže vám pripraviť sa na vedúcu pozíciu.

 

Päť modulov SMT

Absolvujete nasledujúcich päť modulov školení:

Modul 1:

  1. Spoznaj svoju spoločnosť + team building
  2. Spätná väzba v JYSKu
  3. Koncept predajne
  4. Prevádzka predajne a plánovania

Modul 2:

  1. Analýza osobného profilu
  2. JYSK Sales and service
  3. Riadenie zásob

Modul 3:

  1. JYSK Leadership v praxi
  2. Pracovné prostredie
  3. Nábor a zaškolenie nového zamestnanca

Modul 4:

  1. Plánovanie a riadenie zamestnancov
  2. Bezpečnosť a zabezpečenie

 

Modul 5:

  1. Plán osobného rozvoja
  2. Prípadová štúdia

 

Dokonale ovládnete nasledujúce zručnosti:

  • Tvorba plánov práce.
  • Plánovanie a štruktúrovanie veľkého množstva termínov.
  • Riadenie celkového výkonu predajne.
  • Vedenie, zapojenie a motivovanie zamestnancov.
  • Koučovanie zamestnancov a práca s nimi, s ohľadom na ich stupeň rozvoja.
  • Znalosť procesov predajne a denných rutín.
  • Delegovanie rôznych úloh a zodpovedností vrátane uvedomenia si, že kľúčom k úspechu je tímová práca.
  • Sledovanie a posudzovanie výkonov vašej predajne a vášho tímu.
  • Stanovenie nových cieľov vášho tímu i celkového výkonu vašej predajne.

 

Program SMT je pre vás ten pravý, ak…

  • vás baví práca v predajni a komunikácia so zákazníkmi;
  • ste podnikaví, cieľavedomí a zameraní na úspech a rozvoj;
  • ste ochotní pracovať s vlastnými zručnosťami a osobnými kompetenciami;
  • ste orientovaní na výsledok;
  • ste ochotní sa učiť a dokážete prijímať spätnú väzbu;
  • ste schopní zachovať chladnú hlavu v dynamickom a rušnom prostredí;
  • máte motiváciu na dokončenie programu SMT – a k tomu, aby vám priniesol úspech;
  • urobíte všetko pre to, aby ste kultúru JYSKu skutočne prijali za vlastnú;
  • vyznačujete sa energickým štýlom a pozitívnym myslením, pričom tieto vlastnosti dokážete prenášať na svojich kolegov;
  • ste ochotní s kolegami urobiť niečo navyše – a to i keď sa pracovné úlohy vŕšia jeden na druhým.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môže program SMT priniesť.

Zistite viac o programe SMT a našej pracovnej kultúre. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Kevinom“, jedným z našich manažérov predajne v zácviku, ktorý opisuje, aké to je, byť SMT v JYSKu.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké je to byť manažérkou predajne v zácviku (SMT) v JYSKu?

Pre mňa je SMT program výborná príležitosť získať nové vedomosti a zručnosti. Mám možnosť rozvíjať sa a posúvať svoje hranice a to sa mi na JYSKu páči najviac. JYSK ponúka skvelý prístup nielen k zákazníkom, ale aj k svojim zamestnancom. V neposlednom rade, stretla som veľa úžasných a ambicióznych ľudí.

S akými výzvami si sa v SMT programe stretla?

Výzvy začali už na pohovoroch, keď som musela ukázať, čo je vo mne a čo dokážem. Prvý test kognitívnych schopností bol výzvou, ktorú som si priam užila. Deň čo deň sa v JYSKu stretávam so situáciami, v ktorých sa snažím prekonávať samú seba, či už v kontakte so zákazníkmi alebo v učení sa nových vecí. Vďaka skvelému tímu je každodenná práca ľahšie zvládnuteľná a podpora zo strany kolegov je super.

Akým spôsobom ťa SMT program formuje?

Formovanie v SMT programe sa začína od prvého dňa, keď sa pripravujeme na manažérsku pozíciu a denne čelíme novým výzvam. V mojom prípade sa určite zmenil pohľad na obchod ako taký. Vysoká úroveň zákazníckeho servisu je dôkazom, že JYSK naozaj funguje správne.

Aké sú tvoje ďalšie plány v JYSKu?

Mojim cieľom je určite úspešné ukončenie SMT programu a prevzatie predajne, v ktorej budem môcť rozvíjať všetky poznatky, ktoré som v ňom nadobudla. Verím, že na svojej predajni budem viesť skvelý tím, ktorý spoločnými silami zvládne všetky úlohy a ciele. Teším sa, že som dostala príležitosť byť súčasťou JYSKu.

Manažér predajne

  • Ako manažér predajne budete zodpovedať za všetky obchodné procesy v predajni, za školenie, vedenie a rozvoj zamestnancov, a za riadenie a zabezpečovanie celkového chodu predajne.
  • Vašou úlohou je pripraviť predajňu a zamestnancov na zákazníkov, a zabezpečiť, aby bol predaj hlavnou prioritou.
  • Budete súčasťou jedinečnej a pevnej tímovej kultúry vo vašej predajni a musíte k nej prispievať.
  • Staňte sa manažérom predajne a získajte príležitosť vybudovať si profesionálnu kariéru v spoločnosti JYSK. 

Na pozícii manažéra predajne budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Vedenie tímu k úspechu.
  • Prijímanie konečných rozhodnutí o predajni.
  • Zvyšovanie tržieb a zabezpečovanie najlepších služieb zákazníkom.
  • Riadenie a optimalizácia celkového chodu predajne.
  • Školenie, koučovanie a rozvíjanie zamestnancov.
  • Vedenie, zapájanie a motivovanie zamestnancov.
  • Stanovenie nových cieľov pre váš tím a celkové výsledky predajne.
  • Vyhodnocovanie tržieb (spoločne s vedúcim predaja) a príprava stratégií predaja, ktoré povedú k splneniu cieľov.
  • Zúčastňovať sa na každodenných úlohách v predajni a sklade za rovnakých podmienok ako vaši spolupracovníci.
  • Sledovanie a vyhodnocovanie výsledkov predajne a tímu.
  • Rozvrhovanie, rozdeľovanie a plánovanie rôznych úloh a povinností súvisiacich s konečnými termínmi.
  • Na pozícii manažéra predajne sa zodpovedáte oblastnému manažérovi.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste seriózny, ambiciózny a ochotný sa zlepšovať a rozvíjať;
  • ste orientovaný na výsledok a motivovaný neustálou snahou o zlepšenie ukazovateľov;
  • dokážete sa rozhodovať a prijímať zodpovednosť za predajňu aj tím;
  • ste schopný zachovať si chladnú hlavu v dynamickom a rušnom prostredí;
  • máte veľa energie a pozitívny postoj k životu, ktorým ovplyvníte aj svojich zamestnancov;
  • dokážete motivovať, určovať smer a inšpirovať ostatných;
  • viete definovať a formulovať jasné ciele a úlohy;
  • dokážete spolupracovať ako talentovaný manažér a zároveň ako trpezlivý kolega;
  • ste organizovaný, dobrý v plánovaní a dokážete sa dívať na vec ako na celok;
  • dokážete sa stotožniť s hodnotami spoločnosti JYSK a zabezpečiť, aby ich dodržiavali aj vaši zamestnanci;
  • radi sa zúčastnite na každodenných úlohách v predajni spolu s vašimi kolegami.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť

Viac informácií o pozícii manažéra predajne a našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Olgou“ – jednou z našich manažérok predajne, ktorá popisuje, aké to je pracovať pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké je to byť manažérkou predajne JYSK?

Niekedy sa cítim ako futbalový tréner. Mám svoj tím a máme spoločný cieľ. Prostredníctvom svojho tímu sa snažím naplniť cieľ, ktorým je spokojný, nakupujúci zákazník. Každý pracovný deň je iný, a preto je dôležité vedieť si určovať priority, byť rozhodná a flexibilná.

Čo bolo pre teba najväčšou výzvou?

Práca s ľuďmi a prostredníctvom ľudí je samo o sebe výzvou. Zdieľať svoje nadšenie z práce, a tak motivovať svoj tím. Zároveň si musím udržať pozitívny prístup aj v chvíľach keď sa nedarí, nájsť tie správne slová, argumenty a riešenia.

Ako formuje a ovplyvňuje firemná kultúra JYSKu atmosféru na tvojej predajni?

JYSK kladie veľký doraz na spokojnosť zamestnancov. Pravidelne robíme prieskumy spokojnosti, nastavujeme zamestnanecké benefity. Tieto aktivity prispievajú k tomu, aby sme sa cítili dôležito. Všetky požiadavky, pripomienky a návrhy môjho tímu prehodnocujeme a hľadáme riešenia. JYSK vie, že cesta k úspechu vedie cez zamestnancov a dáva to aj patrične najavo. Práve preto nás samotné pracovné ciele dokážu posúvať vpred a byť stále lepšími. 

Prečo by som si mala vybrať JYSK ako svojho zamestnávateľa?

JYSK má vysoké nároky na odbornosť zamestnancov, a preto je interné vzdelávanie našou prioritou. JYSK si cení odhodlanie. Každému zamestnancovi ponúka plány osobnostného a kariérneho rastu. Môj zamestnávateľ jedná priamo, vieme presne aké sú naše ciele. Ak má JYSK možnosť prácu zamestnancom uľahčiť, prípadne ju zefektívniť,  reaguje veľmi rýchlo.

Oblastný manažér v zácviku

Cieľom programu oblastný manažér v zácviku (DMT) je pripraviť vás na pozíciu oblastného manažéra. Počas programu DMT budete zodpovedať za svoju vlastnú predajňu a pracovať ako manažér predajne, zatiaľ čo vás pripravíme na vašu budúcu úlohu oblastného manažéra v JYSKu. Vaše školenie bude obsahovať kombináciu školení, projektov a budúcich úloh súvisiacich s každodennou prácou. Všetky projekty a úlohy budú na úrovni oblastného manažéra.

Program DMT v skratke: 

Veľmi dôležitou súčasťou programu je previesť teóriu a schopnosti získané na školeniach do praxe. Väčšia časť vášho rozvoja bude prebiehať „v teréne“ – aby ste mohli zistiť efekt tréningových programov. Školenie môže obsahovať nasledujúce oblasti:

  • Spätná väzba
  • Nábor
  • Plánovanie
  • Riadenie na diaľku

 

Počas programu DMT sa naučíte zvládať nasledujúce úlohy:

  • Optimalizácia tržieb, zisku a činností vo všetkých predajniach v oblasti.
  • Zabezpečovanie vysokého štandardu predajne a služieb zákazníkom prostredníctvom JYSK VALUES, JYSK Sales & Service a JYSK LEADERSHIP.
  • Zabezpečovanie plynulej prevádzky, včasnej prípravy na aktuálne letákové kampane a plnením rozpočtových a predajných cieľov.
  • Zabezpečenie pripravenosti všetkých predajní a zamestnancov na zákazníkov a plnenie nášho cieľu poskytnúť ten najlepší možný servis.
  • Vybudovanie a rozvoj tímu a interných talentov.
  • Pôsobenie ako školiteľ pri rôznych školeniach pre predajne aj ich manažérov.
  • Zodpovedanie za strategické zameranie sa na dosiahnutie toho, aby bola značka JYSK prvou voľbou zákazníka v maloobchode.
  • Pôsobenie ako spojovací článok medzi predajňami v oblasti a centrálou spoločnosti.

 

Program DMT je pre vás ten pravý, ak...

  • ste orientovaný na výsledok a motivovaný výbornými výsledkami tímov predajní. Ako oblastný manažér v zácviku musíte byť obchodník zameraný na zisk a výsledok;
  • ste seriózny, ambiciózny, rozhodný a oddaný; motivovaný rozvojom iných, ale aj seba a svojich schopností;
  • ste pripravený prijať obsiahlejšiu manažérsku pozíciu a viac povinností;
  • ste dobrý líder a školiteľ pre svojich zamestnancov;
  • ste rozhodný, orientovaný na cieľ a túžite priviesť vašu oblasť k úspechu;
  • ste nezávislý a schopný prijímať rýchle a dobre podložené rozhodnutia;
  • viete dobre komunikovať a dokážete vyjsť s rôznymi ľuďmi.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám náš program DMT môže ponúknuť.

Viac informácií o programe DMT a našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Shannou“ – jednou z našich oblastných manažérok v zácviku, ktorá popisuje, aké to je pracovať ako oblastný manažér v zácviku pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tohto programu, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké je to byť oblastným manažérom v zácviku (DMT) v JYSKu?

Beriem to ako odmenu za svoju doterajšiu prácu. Je to obrovská príležitosť rovnako ako výzva. Prináša to veľa práce a úsilia, ale za odmenu získate kopu skúseností. Stretávam nových ľudí, nazerám na veci z inej perspektívy a znovu ma to proste začalo baviť.

Čo ti napadne ako prvé, keď sa spomenie program DMT?

Ako prvé mi napadne moja obrovská snaha stať sa súčasťou tohto programu. Je to ten posun, kvôli ktorému som do JYSKu nastúpil. Od začiatku som mal víziu posúvať sa ďalej a byť ocenený za prácu, ktorú vykonávam. Tu určite platí, že ak je človek iniciatívny, proaktívny a robí svoju prácu dobre, JYSK to ocení.

S akými výzvami si sa v tomto programe stretol?

Mojou aktuálnou výzvou je mentorovanie predajne s vysokým obratom a snaha vyniknúť medzi skúsenými oblastnými manažérmi a ďalšími kolegami z maloobchodu.

Ako si v JYSKu začínal?

JYSK bol pre mňa veľkou neznámou a kariérnou zmenou. Z pozície regionálneho manažéra v malej firme som do JYSKu nastúpil ako manažér predajne v zácviku. Dostal som na výber ísť ľahšou cestou do slabšej a stabilnej predajne na Morave, alebo sa čiastočne presťahovať do Prahy a skúsiť sa presadiť vedľa dominantnej manažérky na predajni s vysokým obratom. Do JYSKu som prišiel s ambíciou stať sa úspešným manažérom a cesta k úspechu zvyčajne býva tá zložitejšia. Preto som si zvolil druhú alternatívu. Verím, že som sa rozhodol správne. Nakoniec po úspešnom absolvovaní programu manažérov predajní v zácviku mi vedenie spoločnosti zverilo jednu z najsilnejších predajní JYSKu v Českej republike.

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

JYSK spĺňa presne to, čo očakávam od firmy, v ktorej chcem budovať svoju kariéru. Dostaneš šancu preukázať odhodlanie, získaš potrebnú zodpovednosť a voľnosť, ale aj obrovskú podporu od vedenia spoločnosti. Práca to nie je jednoduchá, ale keď chceš pracovať pre dynamickú a neustále rastúcu medzinárodnú spoločnosť, JYSK je tým správnym zamestnávateľom. K benefitom patrí aj priestor pre sebarealizáciu, možnosť ukázať, čo v tebe je a v neposlednom rade motivujúca mzda.

Oblastný manažér

  • Budete zodpovedať za predajne vo vašej oblasti.
  • Vašou úlohou bude optimalizovať predaje, zisky a prevádzku všetkých predajní vašej oblasti.
  • Zaistíte, aby všetky predajne a zamestnanci boli pripravení na zákazníkov.
  • Budete riadiť, školiť a sledovať manažérov predajní vašej oblasti a úzko s nimi spolupracovať.
  • Zaistíte dodržiavanie štandardov predajní a obsluhy zákazníkov uplatnením našich konceptov: JYSK VALUES, JYSK Sales & Service a JYSK LEADERSHIP.

Ako oblastný manažér máte nasledujúce oblasti zodpovednosti:

  • Zodpovednosť za celkové predaje oblasti ako celku.
  • Zodpovednosť za prevádzkové postupy v predajniach – zaistenie hladkého chodu každej z predajní.
  • Zaistenie, aby každá predajňa dodržiavala svoj rozpočet a predajné ciele a dodržiavala naše vysoké nároky na vynikajúci zákaznícky servis.
  • Vytváranie a sledovanie rozpočtov, koordinácia s vedením spoločnosti vrátane reportov.
  • Riadenie, školenia, spolupráca s manažérmi predajní vašej oblasti a ich sledovanie.
  • Vedenie a sledovanie školení zamestnancov predajní s cieľom zaistiť, aby boli všetci pripravení poskytovať najlepší možný zákaznícky servis.
  • Zaistenie dobrého pracovného prostredia a spokojnosti zamestnancov.
  • Kontrola, či sú predajne zásobené, upratané a či sú lákavé a či sú naše produkty vystavené tak, aby pôsobili čo najlepšie.
  • Rozpoznanie, rozvoj a posúdenie výkonu talentovaných zamestnancov, ktorí majú potenciál prejsť na náročnejšie pozície.
  • Školenie a príprava externých manažérov predajní, ktorí musia byť pripravení do troch mesiacov prevziať predajňu.
  • Koordinácia a vedenie porád všetkých manažérov predajní vašej oblasti trikrát ročne.
  • Koordinácia a vedenie porád všetkých vedúcich predaja vašej oblasti trikrát ročne.

 

Pozícia oblastného manažéra je pre vás tá pravá, ak…

  • ste ambiciózni a ochotní prevziať náročnú zodpovednosť manažérskej funkcie so širokým dosahom;
  • dokážete motivovať a inšpirovať zamestnancov;
  • ste orientovaní na výsledok a motivujú vás veľké úspechy tímov predajní;
  • ste v prípade potreby schopní prijímať rýchle a pritom dobre podložené rozhodnutia;
  • uvítate možnosť deliť sa s tímami predajní o dosiahnuté úspechy a oslavovať ich;
  • máte ťah na bránku, ste dôslední a ste schopní kontrolovať prebiehajúce aktivity;
  • ste schopní delegovať úlohy a zodpovednosti;
  • ste schopní plánovať svoj čas a stanovovať si priority úloh;
  • ste schopní odhaľovať a rozvíjať talenty, aby ste mali vždy pracovníkov pripravených na vyššie pozície;
  • máte pozitívne a proaktívne uvažovanie.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o našej kultúre a pracovnom prostredí. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Nielsom“, jedným z našich oblastných manažérov, ktorý opisuje, ako sa pracuje na pozícii oblastného manažéra v JYSKu.

 

Otázky?

Ak máte otázky týkajúce sa tejto pozície, kontaktujte personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké je to pracovať v JYSKu na pozícii oblastnej manažérky?

Zaujímavé, ale aj náročné. Zaujímavé, pretože sa každý deň niečo deje a práca je veľmi dynamická. Náročné kvôli zodpovednosti, ktorú nesiem, či už za plnenie cieľov alebo za spokojnosť zamestnancov – mojich kolegov.

S akou najväčšou výzvou si sa v svojej práci stretla?

Za 10 rokov v JYSKu som už zažila všeličo. Výzvou je pre mňa každé otvorenie, alebo prestavba predajne, každá nová sezóna, každý kariérny postup v mojom distrikte, každý nový zamestnanec v mojom tíme.

JYSK má silnú firemnú kultúru. Ako sa prejavuje v tvojej každodennej práci s ľuďmi na predajniach?

Otvoreným prístupom a právom vyjadriť sa. Možnosťou zrealizovať dobré nápady, ktoré vedú k úspechu firmy. Máme prístup ku všetkým potrebným informáciám.

Prečo by som si mal vybrať prácu v JYSKu?

Ak chceš pracovať s ľuďmi a baví ťa obchod, tak JYSK je to pravé miesto. Priateľské prostredie, fér jednanie a možnosť kariérneho rastu. Nemenej zaujímavá je aj motivujúca mzda a bonusy.

Obchodný riaditeľ v zácviku

Cieľom programu RMT je pripraviť vás na pozíciu obchodného riaditeľa s celkovou zodpovednosťou za dosiahnutie čo najlepšej prevádzky predajní a celkové výsledky vo vašej krajine alebo regióne, a to vytváraním stratégií, zavádzaním aktuálnych konceptov JYSKu, plnením rozpočtu a dosahovaním cieľov stanovených pre váš región. Počas programu RMT budete pracovať ako oblastný manažér a zodpovedať za svoju vlastnú oblasť, zatiaľ čo vás pripravíme na vašu úlohu obchodného riaditeľa v JYSKu. Keď sa stanete obchodným riaditeľom, budete pracovať prostredníctvom oblastných manažérov vo vašom regióne a budete súčasťou manažmentu vašej krajiny.

Program RMT v skratke:

Program RMT je medzinárodný. Budete pracovať s obchodnými riaditeľmi v zácviku z iných krajín a naučíte sa, ako funguje maloobchod v rôznych kultúrach. 

  • Zúčastnite sa na niekoľkých školeniach v Dánsku. Nevyhnutná je znalosť anglického jazyka, keďže kurzy budú vedené v angličtine. V úzkej spolupráci s vaším generálnym riaditeľom stanovíte a odsúhlasíte si úlohy a oblasti osobného rozvoja, na ktorých budete pracovať.
  • Takto budete kombinovať teóriu získanú z kurzov a konkrétne úlohy realizované v praxi a súvisiace s pozíciou obchodného riaditeľa vo vašej krajine.
  • Cieľom kurzov bude okrem iného rozvoj vašich schopností v oblasti riadenia komunikácie a maloobchodu, plánovania a rozvoja.
  • Naučíte sa používať rôzne nástroje riadenia, ako je PDP, SIRIUS, JLiP a AOP.

 

 Počas programu RMT sa naučíte zvládať nasledujúce úlohy:

  • Stanoviť kritériá úspechu pre jednotlivé ciele – krátkodobé a dlhodobé – aby sa dosiahol úspech vo vybraných oblastiach obchodu.
  • Podpora, školenie a rozvoj oblastných manažérov s cieľom zabezpečiť vysoký štandard v predajniach, splniť rozpočty a zlepšovať obrat regiónu.
  • Zabezpečenie čo najlepšieho riadenia predajní a oblastí vo vašom regióne vyhľadávaním a zamestnávaním tých najtalentovanejších uchádzačov o vedúce pozície v spolupráci s personálnym oddelením.
  • Vytváranie, realizácia a sledovanie ročných podnikateľských plánov a optimalizácia prevádzky predajní v spolupráci s každým oblastným manažérom.
  • Vytváranie a plnenie rozpočtov, cieľov a iných zámerov pre váš región.
  • Zabezpečenie úspešnej implementácie všetkých konceptov JYSKu (JYSK CUSTOMER PROMISES, JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP) vo všetkých predajniach vo vašom regióne.
  • Optimalizácia siete predajní v súlade s cieľmi a plánmi, a to prostredníctvom otvárania nových predajní a premiestňovania a zväčšovania súčasných priestorov.
  • Kladenie nárokov, motivovanie a vyvíjanie zdravého tlaku na oblasti s cieľom zabezpečiť, aby oblastní manažéri dodržali rozpočtové rámce a plnili termíny a stanovený obrat.

 

Program RMT je pre vás ten pravý, ak...

  • ste seriózny, ambiciózny a ste motivovaný prijať veľkú zodpovednosť v obsiahlej manažérskej funkcii;
  • chcete mať vplyv na dianie a dosiahnuť zlepšenie;
  • dokážete premýšľať strategicky a ste silne orientovaný na výsledok;
  • ste svojej práci oddaný a máte na seba vysoké nároky;
  • dokážete si plánovať čas a určovať priority;
  • ste hrdý na rozvoj svojho tímu a na úspech každého jeho člena;
  • ste pripravený na výzvy a osobný rozvoj;
  • dokážete prijímať strategické a dobre podložené rozhodnutia;
  • dokážete nájsť a rozvíjať talentovaných ľudí;
  • máte pozitívny a aktívny postoj k životu;
  • nevadí vám cestovanie.

 

Zoznámte sa s nami a zistite, čo vám náš program RMT môže ponúknuť.

Viac informácií o našej firemnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Draganom“ – jedným z našich obchodných riaditeľov v zácviku, ktorý popisuje, aké to je pracovať ako obchodný riaditeľ v zácviku pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Čo ti napadlo ako prvé, keď si počul o programe RMT?

  • Chcel som sa viac dozvedieť o celkovom obraze spoločnosti JYSK ako medzinárodnej spoločnosti, ktorá každý rok rastie – a o mnohých procesoch, ktoré stoja za úspechmi spoločnosti.
  • Dúfal som, že budem rozvíjať svoje vodcovské schopnosti pomocou ešte lepších nástrojov v rámci strategickej komunikácie a učením sa zo skúsenosti inštruktorov.
  • Chcel som dostávať výzvy a rozvíjať sa ako líder, aby som sa pripravil na pozíciu obchodného riaditeľa, až nastane ten pravý čas.
  • Program tiež umožňuje spoznávať ľudí z rôznych krajín a deliť sa s nimi o osvedčené postupy.

 

Aké to je byť obchodným riaditeľom v zácviku v JYSKu?

  • Predovšetkým som oblastným manažérom, takže mojou hlavnou prioritou je moja práca, moja oblasť a naše celkové výsledky.
  • Účasť na programe RMT znamená, že musím svoju prácu oblastného manažéra kombinovať s novými úlohami, ktoré súvisia s programom RMT.
  • Potrebujete disciplínu a musíte byť flexibilní – pretože musíte kombinovať povinnosti oblastného manažéra s úlohami programu RMT.
  • Program RMT vás prinúti vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a prinesie vám nové náročné úlohy.

 

S akými výzvami si sa v tomto programe stretol?

  • Plánovanie, plánovanie a ešte raz plánovanie. Zistíte, že si každý deň naplánujete úlohy a pravdepodobne z nich polovicu nesplníte, lebo v hre je príliš veľa rôznych parametrov a ľudí. Ale prinesie vám to užitočné lekcie! Ak sa chcete rozvíjať, jediné, na čom záleží, je, že musíte poznať svoje slabiny, učiť sa z chýb a byť schopní meniť svoje návyky.

  

Popíš pracovnú kultúru v súvislosti s programom RMT.

  • Každý kolega z centrály vám dáva rešpekt a pomoc, ktorú potrebujete, aby ste v programe RMT uspeli. So vzájomným rešpektom je všetko možné.
  • Skupinová atmosféra je skvelá – každý pozná JYSK a kultúra je postavená na princípe „dokážeme to“.
  • Je úžasné spoznávať kolegov z iných krajín, lebo vám to dáva príležitosť navzájom sa pochopiť.

  

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • V JYSKu tvrdo pracujeme a máme vysokú úspešnosť pri predaji.
  • Navyše sme nesmierne dobre organizovaná spoločnosť so silnými štruktúrami a postupmi.
  • Sme JYSK a uplatňujeme škandinávsky štýl vedenia ľudí, ktorý každému poskytne príležitosť predstúpiť a navrhnúť zmenu. Všetci zamestnanci – bez ohľadu na ich pozíciu – môžu vyjadriť svoj názor a dostanú príležitosť sa ďalej rozvíjať a postúpiť vyššie na kariérnom rebríčku v spoločnosti JYSK. Odhodlanie prináša príležitosti.
  • Nech už si o JYSKu myslíte čokoľvek, budete prekvapení a vaše očakávania budú určite prekonané.

Obchodný riaditeľ

Na pozícii obchodného riaditeľa budete zodpovedať za dosiahnutie optimálnej prevádzky predajní JYSK a celkové výsledky vo vašom regióne, a to vytváraním stratégií, zavádzaním aktuálnych konceptov JYSKu, plnením rozpočtu a dosahovaním cieľov stanovených pre váš región.

Na pozícii obchodného riaditeľa sa zodpovedáte generálnemu riaditeľovi vo vašej krajine.

 

Na pozícii obchodného riaditeľa budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Vytváranie a plnenie rozpočtov, cieľov a iných zámerov pre vašu krajinu.
  • Zabezpečenie čo najlepšieho riadenia predajní a oblastí vyhľadávaním a zamestnávaním tých najtalentovanejších uchádzačov o vedúce pozície v spolupráci s personálnym oddelením.
  • Vytváranie, realizácia a sledovanie ročných podnikateľských plánov a optimalizácia prevádzky predajní v spolupráci s každým oblastným manažérom.
  • Zabezpečenie pripravenosti predajní a zamestnancov na zákazníkov – cieľom je zaviesť prístup „zákazník na prvom mieste“ v celej organizácii.
  • Zabezpečenie implementácie všetkých aktuálnych konceptov JYSKu (JYSK CUSTOMER PROMISES, JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP) vo všetkých predajniach vášho regiónu.
  • Schopnosť komunikovať o kritériách úspechu – krátkodobých aj dlhodobých –, aby boli jasné predpoklady úspechu vo vybraných oblastiach.
  • Podpora, školenie a rozvoj oblastných manažérov s cieľom zabezpečiť vysoký štandard v predajniach, zlepšovať obrat regiónu a plniť rozpočty.
  • Optimalizácia siete predajní v súlade s cieľmi a plánmi štátu, a to prostredníctvom otvárania nových predajní a premiestňovania a zväčšovania súčasných priestorov.
  • Kladenie nárokov, motivovanie a vyvíjanie zdravého tlaku na oblasti s cieľom zabezpečiť, aby oblastní manažéri dodržali rozpočtové rámce a plnili termíny a stanovený obrat.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste úspešný a priamočiary líder;
  • dokážete myslieť strategicky a ste orientovaný na maloobchod a výsledok;
  • ste pozitívny a aktívny, plný energie a entuziazmu;
  • ste hrdý na rozvoj svojho tímu a na ich úspech;
  • dokážete nájsť a rozvíjať talentovaných ľudí;
  • nevadí vám cestovanie;
  • ste seriózny, ambiciózny a motivuje vás dosahovanie výborných výsledkov;

 

Zoznámte sa s nami a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Viac informácií o našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Igorom“ – jedným z našich obchodných riaditeľov, ktorý popisuje, aké to je pracovať ako obchodný riaditeľ pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké to je byť obchodným riaditeľom v JYSKu?

Zaujímavé, zábavné, ale aj náročné. Zaujímavé preto, lebo sa každý deň deje niečo iné. Dynamika našej firmy je niekedy až neuveriteľná. Zábavné preto, lebo mám okolo seba výborný tím, na ktorý sa môžem spoľahnúť a mňa to s nimi baví. No a náročné preto, lebo cítim spoluzodpovednosť nielen za dosiahnutie cieľov, ale aj za spokojnosť zamestnancov a to dá niekedy poriadne zabrať.

Ktorá časť tvojej práce ťa najviac inšpiruje?

Práca s ľuďmi. Rád bojujem, vediem ľudí, rozhodujem sa a rád nesiem zodpovednosť za iných. Rád vyhrávam – a výhrou je každý nový otvorený obchod, každý úspešný deň so zeleným indexom, každý úspešný mesiac so splneným plánom.

S akou najväčšou výzvou si sa ako obchodný riaditeľ JYSK SK stretol?

Nedá sa vybrať jedna, lebo za tie roky nerozlišujem veľké a malé výzvy, alebo problémy. Denne sa objaví nejaká nová výzva, niečo, čo treba vyriešiť. Maloobchod je o detailoch. Najväčšou výzvou je snažiť sa predchádzať problémom, byť pokiaľ možno o krok vpred a budovať skvelý tím, pretože bez toho to nejde.

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

Ponúkame náročnú prácu a za ňu nadpriemerné mzdové ohodnotenie. Ak máš rád prácu s ľuďmi a prácu v obchode, tak sa u náš môžeš realizovať. Ponúkame férové jednanie, priateľský prístup a možnosť kariérneho postupu. Manažérske pozície obsadzujeme podľa možnosti vždy z vlastných radov kolegami, ktorí boli úspešní na nižších pozíciách.  

 

Generálny riaditeľ

Na pozícii generálneho riaditeľa budete zodpovedať za dosiahnutie optimálnej prevádzky predajní JYSK a za celkové výsledky vo vašej krajine, a to vytváraním stratégií, zavádzaním aktuálnych konceptov JYSKu, plnením rozpočtu a dosahovaním cieľov stanovených pre vašu krajinu.

Na pozícii generálneho riaditeľa sa zodpovedáte výkonnému viceprezidentovi pre maloobchod v JYSK Nordic.

 

Na pozícii generálneho riaditeľa budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Zodpovednosť za rozvoj a fungovanie JYSKu vo vašej krajine založené na JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP.
  • Zabezpečenie najlepšieho manažmentu pre vašu krajinu: nábor tých najtalentovanejších uchádzačov o pozície obchodného riaditeľa, finančného riaditeľa, personálneho riaditeľa.
  • Plná zodpovednosť za ročný podnikateľský plán a rozpočet na realizáciu iniciatív s cieľom zabezpečiť kontinuálny koncept a rastúci obrat a EBIT.
  • Zodpovednosť za dobré vzťahy a spoluprácu medzi kolegami v rámci spoločnosti.
  • Optimalizácia informačného a komunikačného toku v krajine a smerom k a od JYSK Nordic.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste ctižiadostivý človek, ktorý chce byť stále najlepší;
  • ste zameraný na vytváranie výsledkov a hodnôt;
  • rád vyzývate a máte rád výzvy;
  • motivuje vás inšpirovanie a rozvoj členov vášho tímu;
  • ste úspešný a priamočiary líder;
  • dokážete premýšľať strategicky.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť.

Viac informácií o našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Johanom“ – jedným z našich generálnych riaditeľov, ktorý popisuje, aké to je pracovať ako generálny riaditeľ pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké je to byť generálnym riaditeľom v JYSKu?

Samostatné a vplyvné. S týmito dvoma atribútmi mojej práce je zároveň spojená zodpovednosť za prijaté rozhodnutia. Mám možnosť a zodpovednosť ovplyvňovať, ako bude vyzerať JYSK v Českej a Slovenskej republike. Taktiež musím byť príkladom správania, ktoré od našich zamestnancov očakávam.

S akou najväčšou výzvou si sa na tejto pozícii stretol?

Vedenie ľudí na diaľku. Musel som sa naučiť dôverovať kolegom, ktorých nestretávam denne na chodbe, či na predajni. Učil som sa ako preniesť rozhodnutia od manažérskeho stola až do vzdialenej predajne.

Skús mi popísať firemnú kultúru JYSKu. Čím je JYSK CZ a JYSK SK špecifický?

Humano-centrická, záleží nám na ľuďoch. Chceme výsledky, ale nezabúdame, že by nás práca mala baviť. V každodennom kontakte sme neformálni a féroví. V JYSKu dominuje priamosť a otvorenosť na všetkých úrovniach. Na našej práci nám záleží.

Myslím, že v porovnaní s inými krajinami sme v JYSK CZ a SK veľmi spontánni a praktickí. V maloobchode asi nemá význam trápiť sa nad predchádzajúcimi neúspechmi. Každý deň máme šancu veci opraviť, urobiť ich lepšie.

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

Práca v JYSKu je pre ľudí, ktorým vyhovuje fungovať v hierarchicky plochej organizácii a hľadajú príležitosť prinášať svoje nápady. Naša firemná kultúra vytvára výnimočné pracovné prostredie.