Rozvíjajte svoju kariéru v jednej z našich predajní

Ponúkame Vám rôzne pozície a kariérne možnosti.

Pre všetky pozície máme vytvorený profesionálny program školení.

Stačí byť odhodlaný a máte otvorenú cestu k zaujímavej kariére v globálnej maloobchodnej spoločnosti.

Rozvíjajte svoju kariéru v jednej z našich predajní

Ponúkame Vám rôzne pozície a kariérne možnosti.

Pre všetky pozície máme vytvorený profesionálny program školení.

Stačí byť odhodlaný a máte otvorenú cestu k zaujímavej kariére v globálnej maloobchodnej spoločnosti.

Predajný asistent

  • Staňte sa výborným predajcom, uzatvárajte obchody a ponúkajte ďalší tovar.
  • Zúčastnite sa na našom odbornom školiacom programe a staňte sa kvalifikovaným a šikovným predajcom.
  • Dosahujte výsledky vo svojej predajni a získajte skvelé bonusy vo svojom tíme.
  • Staňte sa súčasťou jedinečnej a pevnej tímovej kultúry vo vašej predajni.
  • Využite príležitosť vybudovať si rýchlu a profesionálnu kariéru v spoločnosti JYSK.
  • Buďte súčasťou veľkej spoločnosti, ktorá sa dobre stará o svojich zamestnancov.

Na pozícii predajného asistenta v spoločnosti JYSK budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Byť výborným predajcom a prispievať k celkovému výsledku predajne a tímu.
  • Byť vždy k dispozícii zákazníkom, ponúkať štandardizovaný, aktívny a profesionálny servis po zohľadnení situácie a potrieb zákazníka – a nájsť preňho to najlepšie riešenie.
  • Vybaľovať tovar v sklade, kontrolovať stav zásob na ďalší týždeň a odovzdávať tovar zákazníkom, ktorí si ho prišli vyzdvihnúť.
  • Osvojovať a udržiavať si rozsiahle povedomie o našich výrobkoch a naučiť sa, ako ich predávať.
  • Zachovávať vysoký štandard predajne, udržiavať ju vždy v čistote a usilovať o to, aby zákazníkov lákala.
  • Starať sa o vlastné oddelenie v predajni, vrátane doplňovania a usporiadania tovaru tak, aby bolo oddelenie vždy upratané a inšpirujúce.
  • Podieľať sa na príprave predajne na letákové kampane a jej označení cenovkami a marektingovými materiálmi.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste ambiciózny a túžite zvyšovať tržby a rozvíjať svoje schopnosti;
  • ste orientovaný na výsledok a chcete prispieť k výsledku celého tímu;
  • ste pracovitý, dochvíľny a chcete sa učiť a rozvíjať;
  • ste priateľský a máte rád kontakt so zákazníkmi;
  • máte rád hektické a rušné prostredie, kde je každý deň iný;
  • ste flexibilný a dokážete si stanoviť priority vo svojich pracovných úlohách;
  • ste dobrý a nápomocný kolega a tímový hráč;
  • máte skvelú energiu, charizma a pozitívny postoj k životu.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť.

Viac informácií o pozícii predajný asistent a našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Jonathanom“ – jedným z našich predajných asistentov, ktorý popisuje, aké to je pracovať pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak sa chcete stať predajným asistentom vo vašej najbližšej predajni JYSK, kontaktujte prosím priamo predajňu.

 

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Ako predajný asistent pracujem v JYSKu už takmer štyri roky, popri štúdiu personalistiky na vysokej škole. Môj nadriadený zohľadnil túto kombináciu, takže na základe mojej spôsobilosti mi stanovil súvisiace povinnosti, ako je školenie kolegov, účasť na pracovných pohovoroch a náboroch. Zároveň pôsobím ako prekladateľ pre JYSK Fínsko.

 

V súvislosti s mojím štúdiom zanedlho nastúpim na prax na personálne oddelenie centrály JYSK Fínsko. Chcem tým povedať, že aj keď študujete, JYSK je ideálnym miestom, kde nastúpiť po skončení školy, lebo ponúka obrovskú flexibilitu. Zároveň berie na vedomie vaše prednosti a spôsobilosť a dokáže z nich vyťažiť. Takže sa môžete rozvíjať v oblasti, ktorá vás zaujíma.

 

Aké to je byť predajným asistentom v JYSKu?

  • Naším všeobecným cieľom je zabezpečiť maximálne tržby a poskytnúť našim zákazníkom profesionálny servis a príjemný zážitok z nakupovania.
  • Keďže spoločnosť JYSK je veľká a multikultúrna, je treba poznať veľa pravidiel a štandardných postupov a naučiť sa kopu vecí. Ale ak sa do toho pustíte, ak budete mať pozitívny prístup a budete sa chcieť učiť, ak patríte k ambicióznym predajcom, ktorí radi zlepšujú ľuďom náladu, zvládnete to!
  • V našej predajni máme toho najlepšieho tímového ducha. Povzbudí vás a zlepší vám náladu.
  • Ak chcete pracovať ako predajný asistent, musíte sa orientovať na výsledok a chápať súvislosti medzi vašim konaním a osobnými výsledkami a výsledkami celého tímu (a teda celej spoločnosti).
  • Myslím, že naozaj dokážeme poskytnúť našim zákazníkom príjemný zážitok z nakupovania tým, že ich v predajni vždy privítame a ponúkneme veselý, ale profesionálny servis. Podstatné je, že chceme naplňovať normy JYSKu a dodržiavať ich, a to neustálym ponúkaním kvalitnej skúsenosti s nakupovaním vo všetkých predajniach JYSK.
  • Každý deň je iný, čo môže byť pre niekoho náročné, ale ja milujem tie správne výzvy a pre mňa je odmenou, ak ich prekonám a uspejem v nových situáciách. Napríklad ak nájdem riešenie, ktoré naplní potreby zákazníka, a ten od nás odchádza s príjemnou skúsenosťou.
  • Práca predajného asistenta je pomerne nezávislá. Vaše úlohy sa plánujú vopred, ale keďže podmienky sa vždy menia, musíte sa rozhodovať sami a niesť za svoje rozhodnutia zodpovednosť. To je na práci predajného asistenta v JYSKu v porovnaní s inými miestami asi jedna z najlepších vecí – nemusíte robiť len to, čo máte nariadené; máte možnosť sa vyjadriť a príležitosť ovplyvniť svoju prácu.
  • Niekedy je práca fyzicky náročnejšia a špinavá, najmä v sklade, ale trochu zmeny a špiny na rukách ešte nikomu neuškodilo...

 

S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretol?

  • Predajňa je stále plná, takže musíme pracovať rýchlo a musíme byť schopní sami si riadiť svoj čas a stanovovať priority v jednotlivých úlohách. Napriek zhonu musíme v predajni vytvoriť inšpiratívnu atmosféru. Na nič nesmieme zabudnúť.
  • Musíme vedieť aspoň trochu o obrovskom množstve výrobkov – a myslím tým naozaj obrovskom – takže sa musíme priebežne oboznamovať s novými výrobkami, aby sme pred zákazníkmi boli dobre informovaní.
  • Riešenie situácií s nespokojnými zákazníkmi je vždy náročné, ale odmenou je, ak uspejete a zákazníkom poskytnete príjemnú skúsenosť a presvedčíte ich o profesionálnosti spoločnosti JYSK.
  • Niekedy nie je vôbec ľahké predať ďalší tovar zákazníkovi, ktorý do predajne vstúpil s cieľom kúpiť si len jeden výrobok. Je dosť ťažké odhadnúť, či potreby zákazníka zahŕňajú aj ďalšie produkty, ale keď sa vám vaša snaha vyplatí, cítite sa skvele.

 

Popíš pracovnú kultúru v tvojej predajni.

  • V našej predajni funguje tímová práca a tímový duch, vďaka ktorým sa snažíme vždy robiť niečo navyše. Navzájom sa podporujeme v tom, aby sme pracovali na 100 %.
  • Myslím, že je naša pracovná kultúra veľmi podnetná a všetci sa snažíme byť dobrým kolegom – vymieňať si poznatky a vzájomne si pomáhať. Aby sme túto kultúru zachovali, musíme byť k sebe zdvorilí, flexibilní, otvorení a pozitívni.
  • Bavíme sa a zároveň cítime kolektívnu zodpovednosť za plnenie našich povinností. Ako keby sme boli jedna veľká rodina. JYSK naozaj dokáže prijímať ľudí, ktorí sa v predajniach navzájom dobre dopĺňajú.
  • V našej predajni je úžasná atmosféra a podľa mňa naozaj prispieva k príjemnejšiemu zážitku z nakupovania. Som presvedčený, že zákazníci túto pozitívnu atmosféru vnímajú, a myslím, že na nich vplýva tiež. Keďže rozhodnutie o nákupe väčšinou vychádza z pocitov, je dosť dôležité navodiť v predajni všeobecný pocit radosti.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • JYSK je veľmi konkurencieschopný zamestnávateľ, a pracovať pre silnú a finančne stabilnú spoločnosť, ktorá neustále rastie, je super.
  • V JYSKu dostávame množstvo úloh, ktoré nám poskytujú rozsiahle pracovné skúsenosti. Ak to naozaj chcete a tvrdo na tom pracujete, v JYSKu máte takmer neobmedzené pracovné príležitosti. Presne ako hovorí oficiálny slogan: „Preukáž odhodlanie – získaj príležitosti“. Takže berte svoju prácu vážne a zamerajte sa na rozvoj svojich schopností a zručností; využite príležitosť postúpenia po kariérnom rebríčku spoločnosti JYSK. 

Špecialista sortimentu

  • Ako predajný asistent budete tiež zodpovedať za vlastnú sortimentnú oblasť v predajni.
  • Budete môcť ovplyvniť predaje a kľúčové čísla svojej produktovej oblasti. Keď sa predajni bude dariť, získate skvelé bonusy, vy i váš tím.
  • Získate príležitosť pre rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Nastúpte do stabilnej spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov.
  • Staňte sa súčasťou jedinečnej a silnej tímovej kultúry.

V predajni máme tieto hlavné sortimentné skupiny:

  • Prikrývky/vankúše a posteľná bielizeň/obliečky
  • Nábytok vrátane záhradného
  • Textil a domáce potreby
  • Matrace

 

Ako špecialista sortimentu budete zodpovedať za:

  • Vlastnú sortimentnú oblasť v predajni vrátane doplňovania.
  • Usporiadanie sortimentu tak, aby bola daná oblasť neustále lákavá a uprataná.
  • Zaisťovanie správnosti cien v súlade s ponukami a kampaňami JYSKu.
  • Znalosť našej širokej ponuky produktov a profesionálny predaj zákazníkom.
  • Zákaznícky servis: Poznať zákazníka, zohľadňovať jeho požiadavky, situáciu, potreby i náladu.
  • Zúčastňovať sa na programoch školení s ďalšími špecialistami sortimentu z vašej oblasti, deliť sa o znalosti a diskutovať o osvedčených postupoch.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, pokiaľ...

  • chcete zodpovednosť a vítate možnosť ovplyvniť kľúčové čísla i celkovú výkonnosť svojej predajne;
  • máte chuť rozvíjať sa v dynamickom prostredí a dokážete sa venovať viacerým úlohám súčasne;
  • ste vynaliezaví, precízni a ste ochotní učiť sa a rozvíjať;
  • máte množstvo energie, charizmy a kladný prístup k veci;
  • radi sa usmievate a venujete zákazníkom. Sú pre vás najdôležitejší zo všetkého a chcete im zaistiť jedinečný zážitok z nákupu.
  • dokážete úlohy doťahovať do konca a sami seba motivovať v priebehu náročného pracovného dňa;
  • ste tímový hráč, vždy ochotný pomôcť.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o pozícii špecialistu sortimentu a pracovnej kultúre v našich predajniach. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Mette“, jednou z našich špecialistiek sortimentu, ktorá vám opíše, ako sa pracuje pre JYSK.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre JYSK Slovenská republika na adrese prace@jysk.com.

Aké to je, byť špecialistom sortimentu v JYSKU?

  • Je skvelé niesť zodpovednosť a mať možnosť ovplyvňovať dianie v predajni. Ako špecialista sortimentu máte určitý vplyv na vystavenie a usporiadanie. Môžete určovať, čo zákazník uvidí. Pre mňa je to skvelá motivácia. JYSK všeobecne dokáže odovzdať zodpovednosť tým, ktorí ju chcú prevziať.
  • Som jednou z tých, ktorá má celý deň nabitý. Nechcem skrátka len sedieť a nič nerobiť. V JYSKu je vždy čo robiť – keď v predajni nie sú zákazníci, je veľa inej práce.
  • Všetky predajne JYSK sa snažia, aby sa zákazníci cítili vítaní. To sa mi naozaj páči.
  • Máme súťaže v rámci predajne a tiež súťažíme medzi predajňami. Je skvelé, keď sa môžeme pochváliť našimi výsledkami. A takisto nás povzbudí, že sme odmeňovaní za snahu. Dostávame bonusy a vyhrávame skvelé ceny.
  • Je fajn byť súčasťou príma tímu v predajni a súčasne cítiť podporu i z ostatných predajní. JYSK má skvelú firemnú kultúru. Ľudia si pomáhajú a vzájomne sa podporujú. Stanete sa jedným z nás a nebudete chcieť inam.

 

Čo je na tvojej pozícii náročné?

  • Mám veľa úloh – vždy je čo robiť. Niektoré dni sú skutočne hektické – veľa objednávok od zákazníkov a veľa ľudí v predajni. Celý deň ste na nohách.
  • Každý deň dostávame číselné údaje o predaji svojho sortimentu, a ak indexy klesnú oproti ostatným predajniam v našej krajine, musím iniciatívne bojovať za zvýšenie predajov. 

 

Opíš pracovnú kultúru tvojej predajne.

  • Sme skutočne silný tím, s ozajstným tímovým duchom. Dokážeme sa vzájomne profesijne „vybičovať“. Ak radi pracujete v tíme, je pre vás JYSK to pravé.
  • V predajni je vždy plno úsmevov a energie.
  • V predajni skvele zvládame delegovanie zodpovedností. Vo všetkom si veríme a poskytujeme si pozitívnu spätnú väzbu.

 

Prečo by mali ostatní chcieť pracovať v JYSKu?

  • JYSK je skrátka skvelé miesto na prácu. Máte tu všetko potrebné na to, aby ste uspeli. 
  • Ak ste súťaživí, je pre vás JYSK to pravé. Vždy súťažíte s kolegami i s ďalšími predajňami, je to skrátka zábava.
  • Sama som sa značne posunula – stanete sa nezávislejší, zodpovednejší a dospelejší. V podstate sa naučíte, ako si poradiť so svetom.
  • Ak chcete a budete na tom pracovať, čaká vás rýchly kariérny postup.

 

Ako by si chcela pokračovať?

  • Keď som v JYSKu začínala, chcela som sa stať vedúcou predaja – a byť v tom dobrá.
  • Teraz sa chcem stať manažérkou predajne – dúfam, že sa mi to do piatich rokov podarí.
  • Čo viem celkom isto: Určite zostanem v JYSKu.

Vedúci skladu

  • Okrem práce na predajnej ploche budete zodpovedať za každodenné prevádzkové záležitosti skladu vo svojej predajni.
  • Budete koordinovať príjem tovaru z centrálneho skladu, ktorý prebieha raz týždenne.  
  • Preškolíte kolegov v skladových procedúrach – dodávky, príjem tovaru, koncept vozíkov atď., všetko v záujme dobrého pracovného prostredia.
  • Stanete sa súčasťou jedinečnej a silnej tímovej kultúry.
  • Získate príležitosť na rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Pridajte sa k spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov

Ako vedúci skladu budete mať tieto zodpovednosti:

  • Stretnutie s dopravcom a prevzatie dodávky.
  • Manipulácia s tovarom a kontrola, že tovar nie je poškodený.
  • Spolupráca s kolegami pri vybaľovaní a uskladnení.
  • Príprava tovaru na vyzdvihnutie zákazníkov.
  • Dobrý zákaznícky servis pre zákazníkov, ktorí si prídu tovar vyzdvihnúť.
  • Čistota a prehľadnosť skladu, triedenie odpadov na recykláciu.
  • Usporiadanie a presuny paliet v rámci skladu.
  • Sledovanie objednávok a dodávok, inventúra a príprava na ďalší deň.
  • Školenie a informovanie kolegov v oblasti skladovej logistiky.
  • Práca v predajni, ktorá vám zaberie väčšinu pracovného času – obsluha zákazníkov, doplňovanie, práca na pokladni.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, pokiaľ...

  • vás baví komunikácia so zákazníkmi a predaj;
  • ste systematickí;
  • dokážete si v dynamickom a rušnom prostredí udržať skvelý prehľad;
  • ste ochotní prevziať zodpovednosť;
  • neprekáža vám rutinná práca vrátane fyzickej námahy;
  • ste šikovní a ochotní „zabrať“ spolu s kolegami;
  • ste tímový hráč a dobrý kolega, ktorý pomôže vždy, keď je to potrebné;
  • ste orientovaní na obsluhu s úsmevom.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o pozícii vedúceho skladu a pracovnej kultúre v našich predajniach. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Kasperom“, jedným z našich vedúcich skladu, ktorý opisuje, ako sa pracuje pre JYSK.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre JYSK Slovenská republika na adrese prace@jysk.com.

Aký bol tvoj začiatok na novej pozícii?

  • Netušil som, aký je JYSK veľký. Naozaj ma to prekvapilo. Sme omnoho väčší a organizovanejší, než som čakal. Všetci kolegovia sú dobre zaškolení. Zúčastnili sa na mnohých tréningoch a vedia toho o našich produktoch a procedúrach naozaj veľa. A skutočne ma ohromilo, koľko kolegov všade po svete teraz mám.
  • Skrátka, všetko pre mňa bolo nové a chvíľu mi trvalo, kým som sa s tým zžil… po nástupe som sa nejaký čas zoznamoval s JYSKom a tým, ako tu pracujeme. Chvíľku to trvalo, ale všetci kolegovia ma podporovali. Ak niečo neviem, opýtam sa a veľmi rýchlo dostanem odpoveď.

 

Aké to je, byť vedúcim skladu v JYSKu?

  • Je skvelé mať takú zodpovednosť za sklad. A je skvelé netráviť čas len v sklade, ale venovať sa predovšetkým zákazníkom.
  • Čoskoro po nástupe som absolvoval školiaci program pre vedúcich skladu. Dostali sme manuály, v ktorých si kedykoľvek nájdete odpoveď, ak si nie ste istí alebo niečo neviete. Takže i ako nový zamestnanec som si pomerne ľahko so všetkým poradil.
  • Mať skvelých kolegov – to je nedoceniteľné. Staráme sa jeden o druhého, nie je to len čisto o práci. Sme naozaj silný tím. Súčasne cítime, že sme dôležití i pre JYSK.
  • Ak sa chcete opýtať, máte možnosť jednoduchého kontaktu so svojím nadriadeným alebo s vedúcimi skladu ostatných predajní. Pomáhame ostatným – i v ďalších predajniach. Poznáme sa zo školení, ktoré sme po nástupe do JYSKu absolvovali. Nie ste skrátka ponechaní osudu.
  • Musíte byť pripravení na novinky, ktoré sa v JYSKu chystajú – a to neustále. Nové produkty, kampane, sezóny a tak ďalej. Stále sme v pohybe…!

 

Čo je na tvojej pozícii náročné?

  • Ak sa potrebujem opýtať na čokoľvek, čo sa týka skladu, vždy sa mám koho opýtať. Musím sa toho veľa naučiť. Na začiatku som sa pýtal stále. Teraz už využívam informácie na intranete JYSKu.
  • Mám VEĽA práce a ako vedúci skladu mám tiež zásadnú zodpovednosť. Preto je dôležité komunikovať s ostatnými členmi tímu predajne, aby sa v sklade vyznali a dokázali pracovať, i keď nie som prítomný.

 

Opíš pracovnú kultúru tvojej predajne.

  • Pomáhame si. Vždy! Ak máme veľa práce, každý sa zapojí – aj keď už mal pred 10 minútami odísť.
  • Cítime veľa energie a v predajni je vždy skvelá atmosféra. Do práce sa tešíme!
  • Dokážeme sa vzájomne dobre podporiť. Ak sa niekto ten deň necíti dobre alebo je bez nálady, iný mu pomôže.
  • V práci a o práci vtipkujeme a udržujeme v predajni dobrú náladu.

 

Prečo by mali ostatní chcieť pracovať v JYSKu?

  • V JYSKu je toľko možností kariéry. Ak chcete, môžete po rebríčku kariéry postupovať pomerne rýchlo. Ak sa snažíte, dosahujete výsledky a chcete vyniknúť, môžete to u nás dopracovať veľmi vysoko.
  • Ide o tím – o tom niet pochýb. Nikde inde som nezažil takú silnú tímovú atmosféru. Toľko dobrých kolegov, s ktorými môžete komunikovať a žiadať ich o pomoc.
  • Všeobecne povedané je JYSK naozaj príjemným prostredím pre prácu. O zamestnancov sa stará.

 

Ako by si chcel pokračovať?

Do troch rokov sa vidím na vyššej pozícii. V každom prípade chcem zostať v JYSKu. Je tu toľko príležitostí – stačí chcieť.

Vedúci administratívy

  • Vašou hlavnou úlohou na pozícii vedúceho administratívy je pracovať na predajni a obsluhovať zákazníkov, ale súčasne aj podporovať manažéra a kolegov pri dodržiavaní a vylepšovaní administratívnych postupov.
  • Keď spolu s kolegami vo vašej predajni dosiahnete dobré výsledky, získate úžasné bonusy.
  • Pripojte sa k jedinečnej a silnej tímovej kultúre v predajni, a staňte sa súčasťou spoločnosti, ktorá sa dobre stará o svojich zamestnancov.

Na pozícii vedúceho administratívy sa zodpovedáte manažérovi vašej predajne.

 

Na pozícii vedúceho administratívy budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Práca na predajni – doplňovanie, práca na pokladni, starostlivosť o čistotu, ale predovšetkým aktívny predaj a obsluha zákazníkov.
  • Správa denných a týždenných reportov, komunikácia s centrálou a s centrálnym skladom.
  • Príprava predajne na audit a realizácia ďalších krokov.
  • Aktualizácia informačnej nástenky a aktualizácia relevantných informácií.
  • Objednávanie kancelárskych potrieb a zabezpečovanie materiálu potrebného pre nepretržitý chod predajne.
  • Používanie registračných pokladní a školenie nových kolegov v ich používaní a vo všeobecných administratívnych a prevádzkových úlohách a postupoch.
  • Uzatváranie obchodov a snaha o to, aby zákazníci odchádzali s úsmevom a ešte niečím navyše – príjemným zážitkom.
  • Uisťovanie sa, že venujeme pozornosť životnému prostrediu alebo že sme jednoducho dobrí hospodári, tým, že si overíme, či je možné získať od dodávateľov späť peniaze za poškodený tovar, alebo či sa dá zákazníkom ponúknuť za zníženú cenu.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste vo svojej práci veľmi dôkladný;
  • ste orientovaný na výsledok a detail;
  • ste zodpovedný a organizovaný;
  • ste orientovaný na službu a viete predávať;
  • máte veľa energie a pozitívny postoj k životu;
  • dokážete sledovať mnoho rôznych vecí zároveň;
  • dokážete si udržiavať prehľad a máte radi dynamické a rušné prostredie .

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť

Viac informácií o pozícii vedúceho administratívy a našej firemnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Andreou“ – jednou z našich vedúcich administratívy, ktorá popisuje, aké to je pracovať pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké to je byť vedúcou administratívy v JYSKu?

  • Často počúvame, že „retail je detail“, a v prípade vedúcej administratívy v JYSKu to platí o to viac.
  • Ráno skontrolujem JYSKnet, náš intranet, ktorý obsahuje novinky, a prejdem si prehľad denných úloh, aby som videla, čo mám stihnúť okrem obsluhovania zákazníkov.
  • V systéme skontrolujem zmeny cien a prehľad akcií, aby som sa uistila, že som nezabudla na najnovšie ponuky.
  • Po kontrole objednávok zákazníkov sa s nimi dohodnem na spôsobe doručenia.
  • Ak v predajni nie sú žiadni zákazníci, uistím sa, že som splnila všetky úlohy stanovené na daný deň.

 

S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretla?

  • Pre mňa je najväčšou výzvou to, aby som dokázala venovať pozornosť každému detailu, a aby boli výsledky mojej práce perfektné. Nestresuje ma to, skôr ma motivuje, že mám príležitosť využiť svoje schopnosti a zlepšovať ich. Domov odchádzam spokojná, lebo viem, že som zvládla splniť všetky úlohy včas bez zníženia kvality svojej práce.

 

Popíš pracovnú kultúru vo vašej predajni.

  • V JYSKu je dobrá tímová práca nevyhnutná a vyžaduje snahu všetkých z nás. Všetci vieme, že ak sa spoľahneme na naše predstavy a jeden na druhého, bude práca oveľa zábavnejšia a zákazníci nás za to obvykle odmenia úsmevom.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • Myslím, že na JYSKu je najlepšie to, že spolu môžeme rásť po odbornej aj ľudskej stránke a že sme za svoju snahu odmenení. Ak prejavíte nadšenie, dostanete šancu predviesť svoj talent. 

Vedúci predaja

  • Spolu so svojím nadriadeným, manažérom predajne, budete zodpovedať za obrat svojej predajne.
  • Zaistíte dobrý výkon predajne a to, aby všetci zamestnanci vedeli skvelo predávať a zákazníka stavali na prvé miesto.
  • Budete viesť, motivovať, zapájať a sledovať zamestnancov predajne tak, aby dosahovali predajné ciele.
  • Stanete sa súčasťou jedinečnej tímovej kultúry vo vašej predajni.
  • Získate príležitosť na rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Budete pracovať v spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov.
  • Za dobrý výkon získate skvelé odmeny – spolu so svojimi kolegami.

Ako vedúci predaja zodpovedáte za predaje vo svojej predajni. S tým, ako sa budete na pozícii vedúceho predaja rozvíjať, budete preberať ďalšie a ďalšie zodpovednosti a úlohy. Vedúci predaja má málo administratívnych úloh. O  väčšinu kancelárskej práce sa delí s manažérom predajne a vedúcim administratívy. Väčšinu času sa budete pohybovať po predajni, sústredíte sa na predaj a na vedenie, školenie a rozvoj svojich kolegov.

 

Ako vedúci predaja máte tieto zodpovednosti:

  • Zaistiť dobré výsledky a udržiavať zdravý zisk.
  • Sledovať kľúčové čísla pomocou reportov: darí sa nám a správame sa ako dobrí obchodníci?
  • Byť v predajni, predávať, tiež koučovať a kontrolovať svojich kolegov, zlepšovať ich výkon.
  • Plánovať úlohy zamestnancov tak, aby ste splnili celkový predajný cieľ na daný deň/týždeň/mesiac.
  • Budete sa podieľať na objednávaní tovaru, plánovaní kampaní, zaistíte prípravu kampaní a sezón. Mali by ste mať vždy prehľad o pripravovaných zľavách a výpredajoch.
  • Zaistíte plnenie nášho zákazníckeho prísľubu: mať vždy pripravenú skvelú ponuku.
  • Zaistíte, že zamestnanci budú predajňu udržiavať usporiadanú a atraktívnu – skvele vyzerajúca predajňa prináša skvelé výsledky.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, pokiaľ...

  • vás baví práca v predajni a komunikácia so zákazníkmi;
  • ste silne orientovaní na výsledok;
  • dokážete úlohy vnímať v širších súvislostiach – a tiež úlohy delegovať;
  • darí sa vám v dynamickom a rušnom prostredí;
  • dokážete dobre motivovať a inšpirovať;
  • do všetkého idete s nadšením a pozitívnym prístupom;
  • dokážete súčasne venovať pozornosť mnohým veciam;
  • nezanedbávate detaily a pracujete na tom, aby sa zákazníkom predajňa páčila;
  • máte schopnosť empatie a dokážete prijať za vlastné mnoho vecí, o ktoré sa delíte so svojimi kolegami.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o pozícii vedúci predaja a pracovnej kultúre v našich predajniach. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Tinou“, jednou z našich vedúcich predaja, ktorá opisuje, ako sa pracuje pre JYSK.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aký bol tvoj začiatok na novej pozícii?

  • Bola som pripravená na výzvu – v zmysle mnohých zodpovedností… vedela som, že budem musieť využiť všetky svoje predchádzajúce skúsenosti.
  • Viete, pri nástupe do novej práce vždy budete trochu nervózni, či sa vám podarí uspieť.

 

Aké je to, byť vedúci predaja v JYSKu?

  • Veľmi dôležitý je tímový duch. Máme ten najlepší tím a spokojných zamestnancov. Keď spoločne „zaberieme“, darí sa nám veci dávať do pohybu a dokončovať.
  • Pri dobrom plánovaní sa dostanete ďaleko – to je kľúčom k úspechu. Musíte tiež pamätať na to, že potrebujete čas na plánovanie. Vždy musíte byť o krok napred, nesmiete sa nechať vliecť udalosťami.
  • Súťažíme spolu a tým sa nám darí veci robiť zábavnou formou. Vďaka súťaženiu je všetko zábavnejšie a je skvelé cítiť v predajni nadšenie.
  • Atmosféra je fantastická a máme množstvo energie – každý deň oslavujeme naše úspechy.
  • Najdôležitejšie je – a najviac sa mi páči – koučovanie ostatných zamestnancov v produktových znalostiach alebo v ďalších oblastiach. Podnecujem ich, aby sa prekonávali, a som neoddeliteľnou súčasťou ich rozvoja.
  • Osobne si cením to, že ma k zlepšovaniu podnecuje i manažér predajne a oblastný manažér – ide o skvelý spôsob, ako sa rozvíjať.
  • Ako vedúci predaja získavate pomoc, ktorú potrebujete. Stačí sa opýtať. Nech sa opýtate kohokoľvek v organizácii, podporí vás.
  • Mať úspešnú predajňu – to je výsledkom tímového úsilia. Sami to nezvládnete.

 

Čo je na tvojej pozícii náročné?

  • Od prvého dňa ma žiadali, nech vediem. Samozrejme, z toho môžete mať spočiatku obavy, ale získate príležitosť jednoducho sa do vecí ponoriť a prevziať zodpovednosť.
  • Práca s ľuďmi je náročná, pretože s nimi musíte riešiť veci priebežne pri práci. Na druhej strane práve to je na mojej práci zaujímavé – práca so zamestnancami, ich vedenie a pomoc pri ich rozvoji.
  • Veci sa rýchlo menia, musíte zvládať veľa vecí naraz a zaistiť, aby sa všetko zvládalo – a aby s vami ostatní ťahali za jeden povraz. Vždy sa blíži nová kampaň alebo sezóna, takže je dôležité plánovať – čo sa bude diať a ako zaistíme, aby sa to dialo?
  • Musíte zamestnancom pomáhať s vyvažovaním úloh a stanovovaním priorít, s dennou rutinou i kontaktmi so zákazníkmi. Samozrejme, že úplne najdôležitejší sú naši zákazníci. Keď dorazia, musí všetko a všetci „šliapať“.

 

Opíš pracovné prostredie vo vašej predajni.

  • Prístup celého tímu je skvelý – veci sa skrátka zvládajú… Ľudia tvrdo pracujú, a keď máme termín, makáme ako tím na tom, aby sa dodržal.
  • Nemyslím si, že by sa rovnaký tímový duch ako v JYSKu opakoval v iných organizáciách – každý tu chce byť a každý deň urobiť i niečo navyše.
  • Veríme si navzájom – ak máte zodpovednosť za určitú časť predajne alebo určitú úlohu, nikto sa vám nebude dívať cez rameno. Pomáhame jeden druhému, o veciach diskutujeme, ale môžeme si ich robiť po svojom.
  • Vždy si vypomôžeme – a ak treba niečo urýchliť, priložíme ruku k dielu.
  • Pritom je naša kultúra veľmi uvoľnená. Keď je potrebné zabrať, makáme tvrdo, ale tiež sa dokážeme baviť.

 

Prečo by mali ostatní chcieť pracovať v JYSKu?

  • I troška snahy je VÝRAZNE odmenená! Máte možnosť ovplyvniť, ako rýchlo budete na kariérnom rebríčku stúpať. Ak chcete, môžete stúpať veľmi rýchlo.
  • JYSK dokáže zorganizovať skutočne užitočné kurzy a tréningy a má skvelých školiteľov a vedúcich. Spolupráca medzi personalistami a školiteľmi funguje skvelo.
  • Prečo by ste NEMALI pracovať v JYSKu? Táto spoločnosť je najviac cool. Stačí, keď sa sami seba opýtate – chcem pracovať pre tých najlepších, alebo pre druhých najlepších?

Manažér predajne v zácviku

  • Pripravte sa na pozíciu manažéra predajne a prevzatie zodpovednosti za vlastnú predajňu.
  • V našej centrále v Prahe absolvujete päť týždenných kurzov profesijného vzdelávania.
  • Využite príležitosť na rýchlu a profesionálnu kariéru v JYSKu.
  • Buďte súčasťou jedinečnej a pevnej tímovej kultúry vašej predajne.
  • Nastúpte do spoločnosti, ktorá sa veľmi dobre stará o svojich zamestnancov.

Cieľom programu manažér predajne v zácviku (SMT) je pripraviť vás do roka na pozíciu manažéra predajne.

 

Stručne o programe SMT:

  • Budete spolupracovať s manažérom predajne, ktorého s týmto cieľom vyberieme a ktorý sa stane vaším mentorom.
  • Budete mať rovnaké úlohy ako manažér predajne.
  • Zúčastníte sa na piatich týždenných moduloch školení v našej centrále v Prahe.
  • Mali by ste byť flexibilní a pripravení presúvať sa po svojej oblasti – v rámci školiaceho programu môžete pracovať vo viacerých predajniach.
  • Váš mentor (manažér predajne) bude vaším sparingpartnerom, ktorý bude hodnotiť váš výkon, upozorní vás na oblasti možného zlepšenia a pomôže vám pripraviť sa na vedúcu pozíciu.

 

Päť modulov SMT

Absolvujete nasledujúcich päť modulov školení:

Modul 1:

  1. Spoznaj svoju spoločnosť + team building
  2. Spätná väzba v JYSKu
  3. Koncept predajne
  4. Prevádzka predajne a plánovania

Modul 2:

  1. Analýza osobného profilu
  2. JYSK Sales and service
  3. Riadenie zásob

Modul 3:

  1. JYSK Leadership v praxi
  2. Pracovné prostredie
  3. Nábor a zaškolenie nového zamestnanca

Modul 4:

  1. Plánovanie a riadenie zamestnancov
  2. Bezpečnosť a zabezpečenie

 

Modul 5:

  1. Plán osobného rozvoja
  2. Prípadová štúdia

 

Dokonale ovládnete nasledujúce zručnosti:

  • Tvorba plánov práce.
  • Plánovanie a štruktúrovanie veľkého množstva termínov.
  • Riadenie celkového výkonu predajne.
  • Vedenie, zapojenie a motivovanie zamestnancov.
  • Koučovanie zamestnancov a práca s nimi, s ohľadom na ich stupeň rozvoja.
  • Znalosť procesov predajne a denných rutín.
  • Delegovanie rôznych úloh a zodpovedností vrátane uvedomenia si, že kľúčom k úspechu je tímová práca.
  • Sledovanie a posudzovanie výkonov vašej predajne a vášho tímu.
  • Stanovenie nových cieľov vášho tímu i celkového výkonu vašej predajne.

 

Program SMT je pre vás ten pravý, ak…

  • vás baví práca v predajni a komunikácia so zákazníkmi;
  • ste podnikaví, cieľavedomí a zameraní na úspech a rozvoj;
  • ste ochotní pracovať s vlastnými zručnosťami a osobnými kompetenciami;
  • ste orientovaní na výsledok;
  • ste ochotní sa učiť a dokážete prijímať spätnú väzbu;
  • ste schopní zachovať chladnú hlavu v dynamickom a rušnom prostredí;
  • máte motiváciu na dokončenie programu SMT – a k tomu, aby vám priniesol úspech;
  • urobíte všetko pre to, aby ste kultúru JYSKu skutočne prijali za vlastnú;
  • vyznačujete sa energickým štýlom a pozitívnym myslením, pričom tieto vlastnosti dokážete prenášať na svojich kolegov;
  • ste ochotní s kolegami urobiť niečo navyše – a to i keď sa pracovné úlohy vŕšia jeden na druhým.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môže program SMT priniesť.

Zistite viac o programe SMT a našej pracovnej kultúre. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Kevinom“, jedným z našich manažérov predajne v zácviku, ktorý opisuje, aké to je, byť SMT v JYSKu.

 

Otázky?

Ak máte k tejto pozícii akékoľvek otázky, neváhajte a kontaktujte personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké to je, byť SMT v JYSKU?

  • Je skvelé, že veľká časť školenia je o vedení a že sa dozviete, čo ľudí poháňa a motivuje. Naučil som sa, ako svoj tím ovplyvňovať a rozvíjať.
  • Dostanete všetky potrebné nástroje a rok na pozícii SMT stojí za to.
  • JYSK vás celý čas podporuje – urobia všetko, aby vám program SMT priniesol, čo priniesť má.
  • Tímový duch na školeniach je skvelý a je skvelé stretávať sa s ľuďmi, ktorí sú presne v rovnakej situácii ako ja. Cítim, že som súčasťou tímu – i keď v princípe robím všetko sám za seba.
  • V priebehu programu som sa neuveriteľne rozvíjal – samozrejme, profesijne, ale azda ešte viac po ľudskej stránke.
  • Viete, že vám bude zverená predajňa, a to je neuveriteľne motivujúce. Rovnako ako to, že túto predajňu musíte riadiť tak, aby mala najlepšie možné výsledky.
  • Ak pôjdete v čele a ste pripravení urobiť pre svoj tím niečo navyše, veľmi rýchlo sa dostanete veľmi ďaleko. V JYSKu sú skutočne neobmedzené možnosti kariéry.
  • S radosťou by som do toho šiel znovu. Tým myslím znovu absolvovať celý program SMT. Neuveriteľne som sa posunul – ako človek i ako vedúci.

 

Čo bolo v priebehu programu najťažšie?

  • Keď sa hlásite do programu SMT, ste nedočkaví. Nemôžete sa dočkať, až budete mať vlastnú predajňu. Teraz som v polovici a je mi už jasné, prečo program trvá rok. Musíte sa toho naučiť toľko a ja som sa tak rýchlo dostal o taký kus ďalej. Súčasne sa môžete spoľahnúť na záchrannú sieť, môžete si dovoliť chyby a sami seba testovať, kým do toho pôjdete naostro a skutočne prevezmete zodpovednosť za predajňu.
  • Pre mňa boli najťažšie tie personálne veci. Musel som sa naučiť orientovať v náročnom dennom harmonograme a pamätať na to, že plánovanie – rovnako ako rozvoj – si žiada čas. Je pomerne náročne dokázať každý deň zvládnuť náročný program, všetky úlohy a termíny.
  • Musíte sa naučiť vidieť sám seba zvonku a zlepšovať sa v zhode s vaším osobným profilom. Každý má silné a slabé stránky a trik je v tom, že sa musíte naučiť pracovať so svojimi slabinami a pretvárať ich vo výhody. Pre mňa to znamená veľmi odlišný pohľad na vec, a tak je nutné i isté ohliadnutie sa späť.
  • Spočiatku som skrátka len plnil všetky úlohy. Teraz už viem, že je celkom zásadné rozvíjať váš tím, aby ste mohli delegovať úlohy a zodpovednosti. Na dosiahnutie cieľov a výsledkov je nevyhnutná tímová spolupráca.

 

Prečo by sa mali ostatní rozhodnúť pre program SMT?

  • Školenie bolo omnoho lepšie, než som očakával – omnoho! Prístup JYSKu ku školeniu je extrémne profesionálny.
  • Jednoducho dostávate viac, než na čo ste inde zvyknutí. Nie je to ako obchodná akadémia alebo univerzita – ste s ľuďmi, ktorí sú v tej istej pozícii ako vy.
  • Školitelia sú veľmi kompetentní – dokážu prepojiť teóriu s praktickými príkladmi a všetko je vďaka tomu dobre pochopiteľné.
  • Zvoľte JYSK, ak sa chcete sami rozvíjať i rozvíjať ostatných. Ak sa chcete stať členom výnimočného tímu.
  • Máte všetky príležitosti robiť to, čo chcete, a JYSK urobí všetko, aby vám pomohol.
  • Je skvelé chodiť do tejto práce. To, koľko energie je vo všetkých predajniach JYSKu a aká je v nich atmosféra – to vám skutočne spríjemní deň.

 

Aké sú tvoje ďalšie plány?

Mám sen – chcem sa stať oblastným manažérom alebo manažérom jednej z najväčších predajní JYSKu v našej krajine. Rád by som sa ešte viac venoval manažmentu – získal ďalšie zodpovednosti a ďalších podriadených. Zostanem však v JYSKu, určite – tu je to to pravé!

Manažér predajne

  • Ako manažér predajne budete zodpovedať za všetky obchodné procesy v predajni, za školenie, vedenie a rozvoj zamestnancov, a za riadenie a zabezpečovanie celkového chodu predajne.
  • Vašou úlohou je pripraviť predajňu a zamestnancov na zákazníkov, a zabezpečiť, aby bol predaj hlavnou prioritou.
  • Budete súčasťou jedinečnej a pevnej tímovej kultúry vo vašej predajni a musíte k nej prispievať.
  • Staňte sa manažérom predajne a získajte príležitosť vybudovať si profesionálnu kariéru v spoločnosti JYSK. 

Na pozícii manažéra predajne budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Vedenie tímu k úspechu.
  • Prijímanie konečných rozhodnutí o predajni.
  • Zvyšovanie tržieb a zabezpečovanie najlepších služieb zákazníkom.
  • Riadenie a optimalizácia celkového chodu predajne.
  • Školenie, koučovanie a rozvíjanie zamestnancov.
  • Vedenie, zapájanie a motivovanie zamestnancov.
  • Stanovenie nových cieľov pre váš tím a celkové výsledky predajne.
  • Vyhodnocovanie tržieb (spoločne s vedúcim predaja) a príprava stratégií predaja, ktoré povedú k splneniu cieľov.
  • Zúčastňovať sa na každodenných úlohách v predajni a sklade za rovnakých podmienok ako vaši spolupracovníci.
  • Sledovanie a vyhodnocovanie výsledkov predajne a tímu.
  • Rozvrhovanie, rozdeľovanie a plánovanie rôznych úloh a povinností súvisiacich s konečnými termínmi.
  • Na pozícii manažéra predajne sa zodpovedáte oblastnému manažérovi.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste seriózny, ambiciózny a ochotný sa zlepšovať a rozvíjať;
  • ste orientovaný na výsledok a motivovaný neustálou snahou o zlepšenie ukazovateľov;
  • dokážete sa rozhodovať a prijímať zodpovednosť za predajňu aj tím;
  • ste schopný zachovať si chladnú hlavu v dynamickom a rušnom prostredí;
  • máte veľa energie a pozitívny postoj k životu, ktorým ovplyvníte aj svojich zamestnancov;
  • dokážete motivovať, určovať smer a inšpirovať ostatných;
  • viete definovať a formulovať jasné ciele a úlohy;
  • dokážete spolupracovať ako talentovaný manažér a zároveň ako trpezlivý kolega;
  • ste organizovaný, dobrý v plánovaní a dokážete sa dívať na vec ako na celok;
  • dokážete sa stotožniť s hodnotami spoločnosti JYSK a zabezpečiť, aby ich dodržiavali aj vaši zamestnanci;
  • radi sa zúčastnite na každodenných úlohách v predajni spolu s vašimi kolegami.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť

Viac informácií o pozícii manažéra predajne a našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Olgou“ – jednou z našich manažérok predajne, ktorá popisuje, aké to je pracovať pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké to je byť manažérkou predajne v JYSKu?

  • V JYSKu pracujem už 11 rokov a ešte nikdy som nezažila dva dni, ktoré by boli presne rovnaké. Každý deň sa líši od toho predchádzajúceho, je plný akcie a dojmov.
  • Typický pracovný deň manažéra predajne pozostáva z práce s reportmi, plánovania harmonogramu pre zamestnancov, objednávania tovaru, prípravy na kampane, školenia a rozvíjania zamestnancov, obsluhovania zákazníkov a kontroly zamestnancov a ich úloh.
  • Snažím sa byť pre svojich zamestnancov dobrým radcom a trénerom, a to tým, že som veľmi starostlivá a dôkladná pri hodnotení ich výkonu a dávam im tak obrovskú šancu, aby rozvíjali sami seba a svoje schopnosti. Som hrdá na to, že môžem svojim kolegom pomáhať a rozvíjať ich kariéru.
  • Mojou úlohou je odovzdávať svojim kolegom vedomosti a viesť tím k úspechu, využívať a rozvíjať potenciál každého zamestnanca, a múdro rozdeľovať povinnosti s cieľom vytvoriť čo najefektívnejšiu pracovnú silu.
  • Musím sa vedieť rozhodnúť v akejkoľvek situácii, a to aj v tých extrémnych, a musím byť pripravená niesť zodpovednosť za svoju predajňu a zamestnancov.
  • Je veľmi dôležité svojim zamestnancom dôverovať, pretože ich tým povzbudím k zodpovednosti, prinútim zamerať sa na osobný rozvoj a celkovo zvýšim ich efektivitu.

 

S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretla?

  • V predajni je stále rušno a každý deň je iný, takže si musíte dávať pozor, aby ste zostali v obraze a udržali si zdravý pohľad na vec. Ale nezáleží na tom, aké to môže byť náročné – na konci dňa, keď sa cítim šťastná a spokojná, úplne zabudnem na všetok ten zhon a hektické situácie.

 

Popíš pracovnú kultúru v tvojej predajni.

  • Našu pracovnú kultúru tvoria naše hodnoty a vedenie. Pracujeme ako JEDEN tím a kladieme veľmi veľký dôraz na školenie a rozvoj zamestnancov. Na svoju prácu sa sústredíme a všetky úlohy plníme s ľahkosťou, lebo spolu dokážeme všetko!
  • Náš tím je motivovaný k dosahovaniu skvelých výsledkov a rozvíjaniu našich schopností s cieľom zlepšiť naše tržby.
  • V predajni je skvelá a pozitívna atmosféra. Navzájom sa rešpektujeme, dôverujeme si, pomáhame si a vážime si jeden druhého. Nie sme len spolupracovníci, ale aj dobrí priatelia.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • JYSK je otvorená a poctivá spoločnosť. V porovnaní s inými spoločnosťami vám JYSK vždy poskytne pocit bezpečia a dôvery vo vašu budúcnosť.
  • JYSKu na svojich zamestnancoch naozaj záleží. Dôraz sa kladie na školenia a rozvoj zamestnancov, ktorí tak získajú príležitosť postúpiť po kariérnom rebríčku.
  • JYSK povzbudzuje svojich zamestnancov, aby vyjadrili svoj názor a boli iniciatívni, a umožňuje tak každému zamestnancovi získať vplyv a zodpovednosť. Táto forma horizontálnej organizačnej štruktúry sa mi naozaj páči.
  • Celkovo som proste pyšná, že pracujem v tejto spoločnosti.

Oblastný manažér v zácviku

Cieľom programu oblastný manažér v zácviku (DMT) je pripraviť vás na pozíciu oblastného manažéra. Počas programu DMT budete zodpovedať za svoju vlastnú predajňu a pracovať ako manažér predajne, zatiaľ čo vás pripravíme na vašu budúcu úlohu oblastného manažéra v JYSKu. Vaše školenie bude obsahovať kombináciu školení, projektov a budúcich úloh súvisiacich s každodennou prácou. Všetky projekty a úlohy budú na úrovni oblastného manažéra.

Program DMT v skratke: 

Veľmi dôležitou súčasťou programu je previesť teóriu a schopnosti získané na školeniach do praxe. Väčšia časť vášho rozvoja bude prebiehať „v teréne“ – aby ste mohli zistiť efekt tréningových programov. Školenie môže obsahovať nasledujúce oblasti:

  • Spätná väzba
  • Nábor
  • Plánovanie
  • Riadenie na diaľku

 

Počas programu DMT sa naučíte zvládať nasledujúce úlohy:

  • Optimalizácia tržieb, zisku a činností vo všetkých predajniach v oblasti.
  • Zabezpečovanie vysokého štandardu predajne a služieb zákazníkom prostredníctvom JYSK VALUES, JYSK Sales & Service a JYSK LEADERSHIP.
  • Zabezpečovanie plynulej prevádzky, včasnej prípravy na aktuálne letákové kampane a plnením rozpočtových a predajných cieľov.
  • Zabezpečenie pripravenosti všetkých predajní a zamestnancov na zákazníkov a plnenie nášho cieľu poskytnúť ten najlepší možný servis.
  • Vybudovanie a rozvoj tímu a interných talentov.
  • Pôsobenie ako školiteľ pri rôznych školeniach pre predajne aj ich manažérov.
  • Zodpovedanie za strategické zameranie sa na dosiahnutie toho, aby bola značka JYSK prvou voľbou zákazníka v maloobchode.
  • Pôsobenie ako spojovací článok medzi predajňami v oblasti a centrálou spoločnosti.

 

Program DMT je pre vás ten pravý, ak...

  • ste orientovaný na výsledok a motivovaný výbornými výsledkami tímov predajní. Ako oblastný manažér v zácviku musíte byť obchodník zameraný na zisk a výsledok;
  • ste seriózny, ambiciózny, rozhodný a oddaný; motivovaný rozvojom iných, ale aj seba a svojich schopností;
  • ste pripravený prijať obsiahlejšiu manažérsku pozíciu a viac povinností;
  • ste dobrý líder a školiteľ pre svojich zamestnancov;
  • ste rozhodný, orientovaný na cieľ a túžite priviesť vašu oblasť k úspechu;
  • ste nezávislý a schopný prijímať rýchle a dobre podložené rozhodnutia;
  • viete dobre komunikovať a dokážete vyjsť s rôznymi ľuďmi.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám náš program DMT môže ponúknuť.

Viac informácií o programe DMT a našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Shannou“ – jednou z našich oblastných manažérok v zácviku, ktorá popisuje, aké to je pracovať ako oblastný manažér v zácviku pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tohto programu, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Čo ti napadne ako prvé, keď sa spomenie program DMT?

  • Program DMT mi veľmi pomohol dosiahnuť cieľ stať sa oblastnou manažérkou – je to podporný a profesionálny spôsob, ako sa dostať na túto pozíciu.
  • Dúfala som, že tento program bude v sebe správne kombinovať teóriu a prax, a som rada, že splnil moje očakávania.

 

Aké to je byť oblastnou manažérkou v zácviku v JYSKu?

  • Je to príležitosť kladúca vysoké nároky. V prvom rade som manažérka predajne – mám na starosti najnovšiu predajňu v holandskom meste Heerlen. Súčastne sa zúčastňujem programu DMT. Takže medzi nimi musím nájsť rovnováhu a nezanedbávať ani jednu z týchto úloh.
  • Sprevádzam oblastného manažéra pri jeho návštevách predajní v oblasti. Je veľmi poučné deliť sa s ním o názory na veci, ktoré v predajniach vidíme, a na to, ako ich prípadne zlepšiť.
  • Zúčastňujem sa aj na mesačných oblastných poradách všetkých manažérov predajne. Spolu s mojím oblastným manažérom navrhujeme témy týchto porád. Predkladám svoju vlastnú víziu a nápady a mám v tomto ohľade svoje vlastné povinnosti.
  • Získala som ďalšie informácie z našich IT systémov. Takýto hlbší náhľad je veľmi zaujímavý.

 

S akými výzvami si sa v tomto programe stretla?

  • Niekedy je ťažké nájsť tu správnu rovnováhu medzi úlohou manažérky predajne a úlohou oblastnej manažérky v zácviku. Samozrejme si chcem svoj čas a úsilie rozdeliť rovnakou mierou medzi obe role, ale primárne som manažérka predajne a myslím, že môj tím si zaslúži, aby sa na mňa mohol maximálne spoľahnúť. Ale ja osobne to nevidím ako záťaž, ale ako obrovskú príležitosť pre osobný rozvoj, a chcem sa proste naučiť čo najviac.

 

Popíš pracovnú kultúru v súvislosti s programom DMT

  • Program DMT má neformálnu pracovnú kultúru, ktorá vedie k otvorenej atmosfére umožňujúcej rozprávať sa s kľúčovými ľuďmi na všetkých úrovniach spoločnosti JYSK. Máte prístup ku každému. Vďaka tomu ľahšie spoznáte všetky stránky spoločnosti JYSK.
  • Program DMT je veľmi profesionálny a podnetný – po celý čas pracujete pod vedením a ak máte otázky, odpovede nie sú ďaleko. Každý je ochotný vám pomôcť.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • Ak ste ambiciózny a chcete zo seba dostať to najlepšie, myslím, že JYSK je pre vás tou správnou spoločnosťou. JYSK ponúka zaujímavé pozície, ktoré so sebou nesú veľkú zodpovednosť a príležitosť sa rozvíjať. Ak to naozaj chcete a tvrdo na tom pracujete, JYSK ponúka úžasné kariérne príležitosti.

JYSK má tiež príťažlivú firemnú kultúru, čo je pre mňa veľmi dôležité, a preto dúfam, že budem JYSK zastupovať ešte dlho.

Oblastný manažér

  • Budete zodpovedať za predajne vo vašej oblasti.
  • Vašou úlohou bude optimalizovať predaje, zisky a prevádzku všetkých predajní vašej oblasti.
  • Zaistíte, aby všetky predajne a zamestnanci boli pripravení na zákazníkov.
  • Budete riadiť, školiť a sledovať manažérov predajní vašej oblasti a úzko s nimi spolupracovať.
  • Zaistíte dodržiavanie štandardov predajní a obsluhy zákazníkov uplatnením našich konceptov: JYSK VALUES, JYSK Sales & Service a JYSK LEADERSHIP.

Ako oblastný manažér máte nasledujúce oblasti zodpovednosti:

  • Zodpovednosť za celkové predaje oblasti ako celku.
  • Zodpovednosť za prevádzkové postupy v predajniach – zaistenie hladkého chodu každej z predajní.
  • Zaistenie, aby každá predajňa dodržiavala svoj rozpočet a predajné ciele a dodržiavala naše vysoké nároky na vynikajúci zákaznícky servis.
  • Vytváranie a sledovanie rozpočtov, koordinácia s vedením spoločnosti vrátane reportov.
  • Riadenie, školenia, spolupráca s manažérmi predajní vašej oblasti a ich sledovanie.
  • Vedenie a sledovanie školení zamestnancov predajní s cieľom zaistiť, aby boli všetci pripravení poskytovať najlepší možný zákaznícky servis.
  • Zaistenie dobrého pracovného prostredia a spokojnosti zamestnancov.
  • Kontrola, či sú predajne zásobené, upratané a či sú lákavé a či sú naše produkty vystavené tak, aby pôsobili čo najlepšie.
  • Rozpoznanie, rozvoj a posúdenie výkonu talentovaných zamestnancov, ktorí majú potenciál prejsť na náročnejšie pozície.
  • Školenie a príprava externých manažérov predajní, ktorí musia byť pripravení do troch mesiacov prevziať predajňu.
  • Koordinácia a vedenie porád všetkých manažérov predajní vašej oblasti trikrát ročne.
  • Koordinácia a vedenie porád všetkých vedúcich predaja vašej oblasti trikrát ročne.

 

Pozícia oblastného manažéra je pre vás tá pravá, ak…

  • ste ambiciózni a ochotní prevziať náročnú zodpovednosť manažérskej funkcie so širokým dosahom;
  • dokážete motivovať a inšpirovať zamestnancov;
  • ste orientovaní na výsledok a motivujú vás veľké úspechy tímov predajní;
  • ste v prípade potreby schopní prijímať rýchle a pritom dobre podložené rozhodnutia;
  • uvítate možnosť deliť sa s tímami predajní o dosiahnuté úspechy a oslavovať ich;
  • máte ťah na bránku, ste dôslední a ste schopní kontrolovať prebiehajúce aktivity;
  • ste schopní delegovať úlohy a zodpovednosti;
  • ste schopní plánovať svoj čas a stanovovať si priority úloh;
  • ste schopní odhaľovať a rozvíjať talenty, aby ste mali vždy pracovníkov pripravených na vyššie pozície;
  • máte pozitívne a proaktívne uvažovanie.

 

Spoznajte nás a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Zistite viac o našej kultúre a pracovnom prostredí. Stačí kliknúť na odkaz „Zoznámte sa s Nielsom“, jedným z našich oblastných manažérov, ktorý opisuje, ako sa pracuje na pozícii oblastného manažéra v JYSKu.

 

Otázky?

Ak máte otázky týkajúce sa tejto pozície, kontaktujte personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Ako sa pracuje na pozícii oblastného manažéra v JYSKu?

  • Každý deň je úplne iný. Moja práca je niekedy nepredvídateľná.
  • Snažím sa všetky predajne navštevovať v relatívne krátkych intervaloch.
  • Každé ráno zašlem každej z predajní komentáre k výkonu, založené na ich kľúčových číslach. Chválim ich za dobré výsledky a povzbudzujem ich k zlepšeniu zlých. To robím deň čo deň.
  • Podieľam sa aj na práci v predajniach, ak môj tím potrebuje pomoc.
  • Pokiaľ ide o vedenie, JYSK je skvelá spoločnosť – samozrejme sa snažím, aby som k tomu tiež prispieval svojím prístupom.
  • Snažím sa spolupracovať i priamo so zamestnancami predajní – nie všetko ide cez manažéra predajne. Práve preto sa obraciam na špecialistov sortimentu a povzbudzujem ich v ich konkrétnych oblastiach zodpovednosti – chválim to, čo sa darí, a podľa potreby aj konštruktívne kritizujem.
  • Pretože v JYSKu musíte pracovať s takými rozmanitými vecami – od kampaní cez školenie zamestnancov až po reporty – získate široké znalosti.
  • Starám sa o to, aby predajne dostali zdroje, ktoré potrebujú. Najmä ak je nevyhnutné predajňu vylepšiť.
  • Nesedíme so založenými rukami, neuspokojíme sa so zlými výsledkami. Máme do značnej miery voľné ruky, t. j. môžeme veľmi rýchlo meniť prístup a rýchlo sa rozhodovať.

 

Čo je na tvojej pozícii náročné?

  • Najnáročnejšia je, myslím si, tá rozmanitosť úloh. Niekedy je skrátka pokoj, pohoda, inokedy je práca oblastného manažéra skutočne ťažká.
  • Veľmi široká oblasť zodpovednosti je, samozrejme, výzvou sama osebe. Nemôžete počítať s tým, že o 9. prídete a o 5. zmiznete. Na druhej strane si môžete svoj pracovný čas do značnej miery organizovať sami.
  • Niekedy je ťažké plánovať – neviete, čo sa zajtra prihodí.
  • Je neustálou výzvou spolupracovať s toľkými ľuďmi – nezodpovedáte iba za ziskovosť, ale musíte tiež zaistiť dobré podmienky pre zamestnancov.

 

Opíš pracovnú kultúru.

  • JYSK sa vyznačuje jedinečnou kultúrou – zvlášť viditeľné je to v predajniach. Panuje tu úžasná pracovná etika.
  • Dokážeme skvele osláviť dosiahnuté úspechy tak, aby sa všetci cítili súčasťou niečoho výnimočného – a zberáme plody nášho spoločného úsilia.
  • Skvele funguje každodenná spolupráca medzi predajňami.

 

Prečo by mali ostatní chcieť pracovať v JYSKu?

  • JYSK si zakladá na rovnosti – načúvame každému, nezávisle od zastávanej pozície. Je to jednou z našich najcennejších hodnôt: všetkých zamestnancov podnecovať, že je ich právom i povinnosťou prehovoriť. A skutočne dobre to funguje.
  • Veľa diskutujeme o kľúčových číslach jednotlivých predajní. JYSK je jednou z niekoľkých málo spoločností, kde sa s výsledkami pracuje takto otvorene. Naši manažéri predajní majú prístup k veľkým objemom informácií a vďaka tomu môžu porovnávať svoje predajne s ostatnými, teda i seba s výkonmi ostatných manažérov predajní.
  • Naša spoločnosť sa veľmi rýchlo rozvíja a v podstate si sami určujete, kam bude smerovať vaša kariéra. Ak chcete postúpiť ďalej, JYSK vám s tým pomôže.
  • Ako som už povedal: v JYSKu panuje fantastická kultúra – v inej spoločnosti som takú nepoznal.

Obchodný riaditeľ v zácviku

Cieľom programu RMT je pripraviť vás na pozíciu obchodného riaditeľa s celkovou zodpovednosťou za dosiahnutie čo najlepšej prevádzky predajní a celkové výsledky vo vašej krajine alebo regióne, a to vytváraním stratégií, zavádzaním aktuálnych konceptov JYSKu, plnením rozpočtu a dosahovaním cieľov stanovených pre váš región. Počas programu RMT budete pracovať ako oblastný manažér a zodpovedať za svoju vlastnú oblasť, zatiaľ čo vás pripravíme na vašu úlohu obchodného riaditeľa v JYSKu. Keď sa stanete obchodným riaditeľom, budete pracovať prostredníctvom oblastných manažérov vo vašom regióne a budete súčasťou manažmentu vašej krajiny.

Program RMT v skratke:

Program RMT je medzinárodný. Budete pracovať s obchodnými riaditeľmi v zácviku z iných krajín a naučíte sa, ako funguje maloobchod v rôznych kultúrach. 

  • Zúčastnite sa na niekoľkých školeniach v Dánsku. Nevyhnutná je znalosť anglického jazyka, keďže kurzy budú vedené v angličtine. V úzkej spolupráci s vaším generálnym riaditeľom stanovíte a odsúhlasíte si úlohy a oblasti osobného rozvoja, na ktorých budete pracovať.
  • Takto budete kombinovať teóriu získanú z kurzov a konkrétne úlohy realizované v praxi a súvisiace s pozíciou obchodného riaditeľa vo vašej krajine.
  • Cieľom kurzov bude okrem iného rozvoj vašich schopností v oblasti riadenia komunikácie a maloobchodu, plánovania a rozvoja.
  • Naučíte sa používať rôzne nástroje riadenia, ako je PDP, SIRIUS, JLiP a AOP.

 

 Počas programu RMT sa naučíte zvládať nasledujúce úlohy:

  • Stanoviť kritériá úspechu pre jednotlivé ciele – krátkodobé a dlhodobé – aby sa dosiahol úspech vo vybraných oblastiach obchodu.
  • Podpora, školenie a rozvoj oblastných manažérov s cieľom zabezpečiť vysoký štandard v predajniach, splniť rozpočty a zlepšovať obrat regiónu.
  • Zabezpečenie čo najlepšieho riadenia predajní a oblastí vo vašom regióne vyhľadávaním a zamestnávaním tých najtalentovanejších uchádzačov o vedúce pozície v spolupráci s personálnym oddelením.
  • Vytváranie, realizácia a sledovanie ročných podnikateľských plánov a optimalizácia prevádzky predajní v spolupráci s každým oblastným manažérom.
  • Vytváranie a plnenie rozpočtov, cieľov a iných zámerov pre váš región.
  • Zabezpečenie úspešnej implementácie všetkých konceptov JYSKu (JYSK CUSTOMER PROMISES, JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP) vo všetkých predajniach vo vašom regióne.
  • Optimalizácia siete predajní v súlade s cieľmi a plánmi, a to prostredníctvom otvárania nových predajní a premiestňovania a zväčšovania súčasných priestorov.
  • Kladenie nárokov, motivovanie a vyvíjanie zdravého tlaku na oblasti s cieľom zabezpečiť, aby oblastní manažéri dodržali rozpočtové rámce a plnili termíny a stanovený obrat.

 

Program RMT je pre vás ten pravý, ak...

  • ste seriózny, ambiciózny a ste motivovaný prijať veľkú zodpovednosť v obsiahlej manažérskej funkcii;
  • chcete mať vplyv na dianie a dosiahnuť zlepšenie;
  • dokážete premýšľať strategicky a ste silne orientovaný na výsledok;
  • ste svojej práci oddaný a máte na seba vysoké nároky;
  • dokážete si plánovať čas a určovať priority;
  • ste hrdý na rozvoj svojho tímu a na úspech každého jeho člena;
  • ste pripravený na výzvy a osobný rozvoj;
  • dokážete prijímať strategické a dobre podložené rozhodnutia;
  • dokážete nájsť a rozvíjať talentovaných ľudí;
  • máte pozitívny a aktívny postoj k životu;
  • nevadí vám cestovanie.

 

Zoznámte sa s nami a zistite, čo vám náš program RMT môže ponúknuť.

Viac informácií o našej firemnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Draganom“ – jedným z našich obchodných riaditeľov v zácviku, ktorý popisuje, aké to je pracovať ako obchodný riaditeľ v zácviku pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Čo ti napadlo ako prvé, keď si počul o programe RMT?

  • Chcel som sa viac dozvedieť o celkovom obraze spoločnosti JYSK ako medzinárodnej spoločnosti, ktorá každý rok rastie – a o mnohých procesoch, ktoré stoja za úspechmi spoločnosti.
  • Dúfal som, že budem rozvíjať svoje vodcovské schopnosti pomocou ešte lepších nástrojov v rámci strategickej komunikácie a učením sa zo skúsenosti inštruktorov.
  • Chcel som dostávať výzvy a rozvíjať sa ako líder, aby som sa pripravil na pozíciu obchodného riaditeľa, až nastane ten pravý čas.
  • Program tiež umožňuje spoznávať ľudí z rôznych krajín a deliť sa s nimi o osvedčené postupy.

 

Aké to je byť obchodným riaditeľom v zácviku v JYSKu?

  • Predovšetkým som oblastným manažérom, takže mojou hlavnou prioritou je moja práca, moja oblasť a naše celkové výsledky.
  • Účasť na programe RMT znamená, že musím svoju prácu oblastného manažéra kombinovať s novými úlohami, ktoré súvisia s programom RMT.
  • Potrebujete disciplínu a musíte byť flexibilní – pretože musíte kombinovať povinnosti oblastného manažéra s úlohami programu RMT.
  • Program RMT vás prinúti vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a prinesie vám nové náročné úlohy.

 

S akými výzvami si sa v tomto programe stretol?

  • Plánovanie, plánovanie a ešte raz plánovanie. Zistíte, že si každý deň naplánujete úlohy a pravdepodobne z nich polovicu nesplníte, lebo v hre je príliš veľa rôznych parametrov a ľudí. Ale prinesie vám to užitočné lekcie! Ak sa chcete rozvíjať, jediné, na čom záleží, je, že musíte poznať svoje slabiny, učiť sa z chýb a byť schopní meniť svoje návyky.

  

Popíš pracovnú kultúru v súvislosti s programom RMT.

  • Každý kolega z centrály vám dáva rešpekt a pomoc, ktorú potrebujete, aby ste v programe RMT uspeli. So vzájomným rešpektom je všetko možné.
  • Skupinová atmosféra je skvelá – každý pozná JYSK a kultúra je postavená na princípe „dokážeme to“.
  • Je úžasné spoznávať kolegov z iných krajín, lebo vám to dáva príležitosť navzájom sa pochopiť.

  

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • V JYSKu tvrdo pracujeme a máme vysokú úspešnosť pri predaji.
  • Navyše sme nesmierne dobre organizovaná spoločnosť so silnými štruktúrami a postupmi.
  • Sme JYSK a uplatňujeme škandinávsky štýl vedenia ľudí, ktorý každému poskytne príležitosť predstúpiť a navrhnúť zmenu. Všetci zamestnanci – bez ohľadu na ich pozíciu – môžu vyjadriť svoj názor a dostanú príležitosť sa ďalej rozvíjať a postúpiť vyššie na kariérnom rebríčku v spoločnosti JYSK. Odhodlanie prináša príležitosti.
  • Nech už si o JYSKu myslíte čokoľvek, budete prekvapení a vaše očakávania budú určite prekonané.

Obchodný riaditeľ

Na pozícii obchodného riaditeľa budete zodpovedať za dosiahnutie optimálnej prevádzky predajní JYSK a celkové výsledky vo vašom regióne, a to vytváraním stratégií, zavádzaním aktuálnych konceptov JYSKu, plnením rozpočtu a dosahovaním cieľov stanovených pre váš región.

Na pozícii obchodného riaditeľa sa zodpovedáte generálnemu riaditeľovi vo vašej krajine.

 

Na pozícii obchodného riaditeľa budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Vytváranie a plnenie rozpočtov, cieľov a iných zámerov pre vašu krajinu.
  • Zabezpečenie čo najlepšieho riadenia predajní a oblastí vyhľadávaním a zamestnávaním tých najtalentovanejších uchádzačov o vedúce pozície v spolupráci s personálnym oddelením.
  • Vytváranie, realizácia a sledovanie ročných podnikateľských plánov a optimalizácia prevádzky predajní v spolupráci s každým oblastným manažérom.
  • Zabezpečenie pripravenosti predajní a zamestnancov na zákazníkov – cieľom je zaviesť prístup „zákazník na prvom mieste“ v celej organizácii.
  • Zabezpečenie implementácie všetkých aktuálnych konceptov JYSKu (JYSK CUSTOMER PROMISES, JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP) vo všetkých predajniach vášho regiónu.
  • Schopnosť komunikovať o kritériách úspechu – krátkodobých aj dlhodobých –, aby boli jasné predpoklady úspechu vo vybraných oblastiach.
  • Podpora, školenie a rozvoj oblastných manažérov s cieľom zabezpečiť vysoký štandard v predajniach, zlepšovať obrat regiónu a plniť rozpočty.
  • Optimalizácia siete predajní v súlade s cieľmi a plánmi štátu, a to prostredníctvom otvárania nových predajní a premiestňovania a zväčšovania súčasných priestorov.
  • Kladenie nárokov, motivovanie a vyvíjanie zdravého tlaku na oblasti s cieľom zabezpečiť, aby oblastní manažéri dodržali rozpočtové rámce a plnili termíny a stanovený obrat.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste úspešný a priamočiary líder;
  • dokážete myslieť strategicky a ste orientovaný na maloobchod a výsledok;
  • ste pozitívny a aktívny, plný energie a entuziazmu;
  • ste hrdý na rozvoj svojho tímu a na ich úspech;
  • dokážete nájsť a rozvíjať talentovaných ľudí;
  • nevadí vám cestovanie;
  • ste seriózny, ambiciózny a motivuje vás dosahovanie výborných výsledkov;

 

Zoznámte sa s nami a zistite, čo vám môžeme ponúknuť.

Viac informácií o našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Igorom“ – jedným z našich obchodných riaditeľov, ktorý popisuje, aké to je pracovať ako obchodný riaditeľ pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké to je byť obchodným riaditeľom v JYSKu?

  • Je to veľmi náročná a dynamická práca, ale zároveň to činí túto pozíciu veľmi zaujímavou a zábavnou, takže sa na ňu každé ráno teším.
  • Musím byť veľmi flexibilný a musím sa vedieť prispôsobovať mnohým rôznym situáciám a potrebám – a musím vedieť na ne reagovať a prijímať rýchle a dobre podložené rozhodnutia.
  • Spolu s oblastnými manažérmi musím ísť príkladom zvyšku organizácie, a to vo všetkom, čo robím, či už ide o môj štýl riadenia, môj spôsob školenia a motivovania, alebo o spôsob, akým komunikujem.
  • Celkovo musím zabezpečiť vysokú úroveň spolupráce medzi maloobchodnou organizáciou a centrálou.
  • Jedným z kľúčov k úspechu je nájsť tých správnych zamestnancov pre správne pozície a ďalej ich rozvíjať prostredníctvom školení, projektov a následnej kontroly.
  • Práca obchodného riaditeľa dokáže byť naozaj ťažká a stresujúca, ale ja ju mám fakt rád!

 

S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretol?

  • Hlavnou výzvou je vždy zabezpečiť dobré výsledky vo všetkých oblastiach, za ktoré zodpovedám. Ak chcete dosiahnuť tie najlepšie výsledky, na všetkom záleží, ale vždy je čo zlepšovať.

 

Popíš pracovnú kultúru v tvojom regióne.

  • Je to kombinácia náročnej a súčasne skvelej tímovej práce.
  • Naša pracovná kultúra zapája všetkých členov tímu a dôveruje im. Veľká časť našej činnosti a rozhodnutí vychádza zo zapojenia zamestnancov do procesu brainstormingu na rôznych stretnutiach či poradách.
  • Kamkoľvek idem a stretnem zamestnancov JYSKu, všade vládne výborná atmosféra.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • Lebo v JYSKu záleží na názore každého zamestnanca; každý má právo a povinnosť sa ozvať.
  • JYSK urobí pre zamestnancov veľmi veľa a poskytne im všetky možné školenia a vzdelanie, ktoré potrebujú pre svoj rozvoj.
  • JYSK oceňuje pracovitých a produktívnych zamestnancov s potenciálom a ponúka im príležitosť profesionálnej kariéry v JYSKu.

Generálny riaditeľ

Na pozícii generálneho riaditeľa budete zodpovedať za dosiahnutie optimálnej prevádzky predajní JYSK a za celkové výsledky vo vašej krajine, a to vytváraním stratégií, zavádzaním aktuálnych konceptov JYSKu, plnením rozpočtu a dosahovaním cieľov stanovených pre vašu krajinu.

Na pozícii generálneho riaditeľa sa zodpovedáte výkonnému viceprezidentovi pre maloobchod v JYSK Nordic.

 

Na pozícii generálneho riaditeľa budete zodpovedný za nasledujúce oblasti:

  • Zodpovednosť za rozvoj a fungovanie JYSKu vo vašej krajine založené na JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP.
  • Zabezpečenie najlepšieho manažmentu pre vašu krajinu: nábor tých najtalentovanejších uchádzačov o pozície obchodného riaditeľa, finančného riaditeľa, personálneho riaditeľa.
  • Plná zodpovednosť za ročný podnikateľský plán a rozpočet na realizáciu iniciatív s cieľom zabezpečiť kontinuálny koncept a rastúci obrat a EBIT.
  • Zodpovednosť za dobré vzťahy a spoluprácu medzi kolegami v rámci spoločnosti.
  • Optimalizácia informačného a komunikačného toku v krajine a smerom k a od JYSK Nordic.

 

Táto pozícia je pre vás tá pravá, ak...

  • ste ctižiadostivý človek, ktorý chce byť stále najlepší;
  • ste zameraný na vytváranie výsledkov a hodnôt;
  • rád vyzývate a máte rád výzvy;
  • motivuje vás inšpirovanie a rozvoj členov vášho tímu;
  • ste úspešný a priamočiary líder;
  • dokážete premýšľať strategicky.

 

Spoznajte nás a dozviete sa, čo vám môžeme ponúknuť.

Viac informácií o našej pracovnej kultúre získate kliknutím na „Zoznámte sa s Johanom“ – jedným z našich generálnych riaditeľov, ktorý popisuje, aké to je pracovať ako generálny riaditeľ pre JYSK.

 

Máte nejaké otázky?

Ak máte otázky ohľadom tejto pozície, neváhajte prosím kontaktovať naše personálne oddelenie pre Slovenskú republiku na adrese prace@jysk.com.

Aké sú tvoje všeobecné oblasti zodpovednosti?

  • Ako generálny riaditeľ som celkovo zodpovedný za rozvoj JYSKu v mojej krajine založené na JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP. Zodpovedám sa výkonnému viceprezidentovi pre maloobchod.
  • Zodpovedám za nadväzovanie produktívneho vzťahu a spolupráce s týmito kolegami:
    • Riaditeľ maloobchodu
    • Obchodní riaditelia
    • Finančný riaditeľ
    • Personálny riaditeľ
    • Riaditeľ logistiky
    • Riaditeľ vývoja
    • Riaditeľ predaja a marketingu
    • Regionálni vedúci predaja
  • Zodpovedám za vybudovanie nových predajní a rozvoj predajní a prevádzky.
  • Zodpovedám za obchodné plánovanie a rozpočty. Mojim cieľom je zabezpečiť rastúci obrat a EBIT.
  • Snažím sa zabezpečiť správny tok informácií z centrály v Dánsku a medzi kolegami v mojej krajine.
  • Mojou úlohou je tiež zabezpečiř, aby každý v našej organizácii poznal a žil podľa JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP.

 

Aké to je byť generálnym riaditeľom v JYSKu?

  • Nemyslím si, že existuje nejaký typický deň generálneho riaditeľa. Po celý deň a celý rok sa odohráva toľko rozmanitých vecí, ktoré zároveň činia túto prácu podnetnou a inšpiratívnou.
  • V jeden deň som na stretnutí, kde diskutujeme o stratégii na najbližšie tri roky alebo o sortimentných taktikách, a druhý deň navštevujem predajne s ostatnými členmi tímu. Alebo diskutujeme o tom, ako naplánovať a realizovať reklamné aktivity v rôznych médiách, ako sú noviny, TV a sociálne média, na budúci rok. Tiež navštevujem a hodnotím nové miesta vhodné na vybudovanie predajne. Niektoré dni zostávam v kancelárii na centrále a s kolegami kontrolujeme projekty, iniciatívy, výsledky a dôležité čísla.
  • Vďaka tomu je táto práca zaujímavá a zároveň náročná – lebo každý deň je úplne iný.

 

S akými výzvami si sa vo svojej pozícii stretol?

  • Je ťažké nájsť rovnováhu medzi mojou túžbou rýchlo sa rozvíjať a medzi tým, že si musím byť istý, že sme všetci na správnej ceste k úspechu. S toľkými predajňami v celej zemi a s toľkými rôznymi pozíciami je absolútne nevyhnutné, aby každý poznal očakávania a presne vedel, čo má robiť a ako to má robiť. Existuje a malo by existovať množstvo rôznych názorov a spôsobov, ako veci robiť, ale jedným z faktorov veľkého úspechu JYSKu je robiť veci rovnako. Znovu sa to ukazuje ako najúčinnejší spôsob fungovania spoločnosti tohto druhu.

 

Popíš pracovnú kultúru v tvojej krajine.

  • Rád vidím, že pracujeme v atmosfére, ktorá je otvorená, nekomplikovaná a nemá žiadnu nepotrebnú hierarchiu. Každý by mal mať pocit, že môže kedykoľvek vyjadriť svoje myšlienky a nápady.
  • Verím, že v tej najlepšej spoločnosti musia byť zamestnanci angažovaní a mať jasné povedomie o vlastných oblastiach zodpovednosti. Pracujeme, aby sme boli najlepší, a najlepší spôsob, ako to dosiahnuť, je rozvíjať tím a jeho členov.
  • Na záver by som povedal, že je to veľmi súťažná atmosféra s neobyčajnou energiou, entuziazmom a túžbou po úspechu, ale zároveň sa nikdy nezabudneme zabávať a oslavovať úžasné veci, ktoré sa neustále dejú.

 

Prečo by som si mal zvoliť kariéru v JYSKu?

  • V JYSKu som za 17 rokov vystriedal takmer každú pozíciu v rámci maloobchodnej organizácie a stále je pre mňa táto spoločnosť veľmi inšpiratívna a motivujúca. Hlavný dôvod je to, že JYSK sa nikdy neprestal rozvíjať, čo vám poskytuje fantastickú príležitosť pre osobný rozvoj a prijímanie nových výziev.
  • Oceňujem aj veľmi silnú kultúru víťazstva, ktorá vraví, že nič nie je nemožné. V dejinách JYSKu sa už veľakrát ukázalo, že ak si stanovíte cieľ a ste maximálne odhodlaní ho dosiahnuť, existuje veľká šanca, že sa vám to podarí. Tento prístup sa mi naozaj páči!